Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 har forelsket meg heeelt i den vogna, men den er jo rådyr. mannen skal absolutt ha helt ny vogn, så må eventulet vurdere en rimeligere. Noen med erfaringer?
Rosarose8 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 kjøpte vår på babyjungle.nl, tror vi endte på ca 6500 inkl moms!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Takk for svar, tror vi går for den vogna!!
Marias26 Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Jeg er veldig fornøyd med den! Den er lett, enkel og legge i sammen, og har masse smarte løsninger. Supert at man kan velge om hjulene skal svinge eller være fast. Jeg har bare brukt vogna 1 mnd, men har brukt den på stier, på grusvei, asfalt og til jogging. Synes den funker bra til alt. Har i tillegg kjøpt søskenbrett som storebroren står på. Også denne var enkel og montere, og fungerer kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Du som bestilte fra Nederland, hvordan ble det med fortolling osv? Måtte det betales utenom, eller lå det inni den endelige prisen på ordrebekreftelsen?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Vi bestilte også fra babyjungle, og det kom på 5000,-. 4000,- som vi betalte når vi bestilte, og så 1000 i mva som kom på faktura i etterkant. Veldig fornøyd med vogna
HeltPerfekt<3 Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Vi bestilte også fra babyjungle, og det kom på 5000,-. 4000,- som vi betalte når vi bestilte, og så 1000 i mva som kom på faktura i etterkant. Veldig fornøyd med vogna Vi betalte det samme som dere Veldig fornøyd med bagdelen! Ikke like fornøyd med sportsdelen.. Liker ikke at den kun kan være forover vendt, og at den styres med glidelåser.. Litt tungvind Men kalesjen har et "vindu" som gjør at du lett ser babyen når den sitter i vogna, det er bare litt vanskeligere å snakke og tulle sammen Men for all del, en kjempe vogn! Super god å trille, tar lite plass o.s.v.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå