Gå til innhold

Easywalker Qtro, er den verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har forelsket meg heeelt i den vogna, men den er jo rådyr. mannen skal absolutt ha helt ny vogn, så må eventulet vurdere en rimeligere.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte vår på babyjungle.nl, tror vi endte på ca 6500 inkl moms!

Skrevet

Takk for svar, tror vi går for den vogna!!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den! Den er lett, enkel og legge i sammen, og har masse smarte løsninger. Supert at man kan velge om hjulene skal svinge eller være fast. Jeg har bare brukt vogna 1 mnd, men har brukt den på stier, på grusvei, asfalt og til jogging. Synes den funker bra til alt. Har i tillegg kjøpt søskenbrett som storebroren står på. Også denne var enkel og montere, og fungerer kjempebra.

Skrevet

Du som bestilte fra Nederland, hvordan ble det med fortolling osv? Måtte det betales utenom, eller lå det inni den endelige prisen på ordrebekreftelsen?

Skrevet

Vi bestilte også fra babyjungle, og det kom på 5000,-. 4000,- som vi betalte når vi bestilte, og så 1000 i mva som kom på faktura i etterkant. Veldig fornøyd med vogna ;)

Skrevet
Vi bestilte også fra babyjungle, og det kom på 5000,-. 4000,- som vi betalte når vi bestilte, og så 1000 i mva som kom på faktura i etterkant. Veldig fornøyd med vogna ;)

Vi betalte det samme som dere :) Veldig fornøyd med bagdelen!

Ikke like fornøyd med sportsdelen.. Liker ikke at den kun kan være forover vendt, og at den styres med glidelåser.. Litt tungvind :) Men kalesjen har et "vindu" som gjør at du lett ser babyen når den sitter i vogna, det er bare litt vanskeligere å snakke og tulle sammen :)

Men for all del, en kjempe vogn! Super god å trille, tar lite plass o.s.v. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...