Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Skulle startet på nytt brett fredag, men startet mandag. Tok pille mandag, tirsdag, onsdag og torsdag, og har nå gått uten siden torsdag forrige uke. Jeg har ikke fått noe blødninger (som jeg pleier å få) Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg har blitt gravid?? Kan det faktum at jeg ikke begynte før mandag istedenfor fredag ha stor innvirkning? Leste at om man glemmer piller første uka Må man bruke tilleggsprenvasjon...?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Ja, en MÅ bruke det første uka, ellers er det ikke sikkert. Er vel bare å vente å se om mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Ja, en MÅ bruke det første uka, ellers er det ikke sikkert. Er vel bare Å vente Å se om mensen kommer. Hm, okey... Men jeg har jo ikke hatt noe smÅblødninger som jeg pleier Å fÅ hvis det gÅr mer enn 72 timer, sÅ kanskje det var for sent da... Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Hi her igjen... Jeg har enda ikke fått noe blødninger, så jeg tør egentlig ikke starte opp igjen dersom jeg skulle være gravid... Noen andre som har opplevd lignende å IKKE vært gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå