Gå til innhold

de som snakker dritt om mannen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg sammen med noen venner, disse hadde også noen andre venner på besøk - neon jeg ikke kjenner, har truffet henne 1 gang såvidt og han litt mer.

Utover kvelden ble jeg sittende litt alene med dette paret.

Hun benyttet hver anlednign til å rakke ned på mannen. Var ikke nådig i sin kritikk, skikkelig tråkket han ned i søla. Mannen satt bare der, svarte ikke og foretrakk ikke en mine.

Jeg sa flere ganger fra at dette ikke var greit, at hun ikke kunne snakke slik om mannen til meg! Hjalp ingen ting..

Jeg fikk så utrolig vondt av mannen, så ut som om han var vant med det og orket ikke reagere lengre :(

Snakket med vennene mine i går, de sa dette var helt normalt for dem. :(

Jeg klarer ikke la vær å lure på hvorfor i alledager noen føler så trang til å snakke dritt om partneren sin??

hvorfor går man ikke bare fra dem dersom de er så ille?

Blir het matt jeg. Måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man går ikke fra dem fordi den andre har overtaket psykisk. Hvorfor blir man hos en som slår eller en som drikker. Ofte fordi man er "avhengig" og ikke tror man kan få noe bedre. Trist, men mange har gått i den fella.

Skrevet

Jeg har ei venninne som er sånn. Alt mannen hennes gjør er feil, og selv sitter hun pal i sofaen og kommanderer han rundt som en slave. Når han gjør som hu sier, er det garantert noe å utsette på måten han gjør det.

Jeg var god venn med henne før, men dette, pluss det at hun har blitt så forferdelig negativ, gjør at jeg ikke orker noe særlig mer kontakt.

Samboeren min blir helt sjokkert når de er på besøk, fordi han skjønner ikke hvordan den stakkars mannen hennes finner seg i sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...