Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Lurer litt på hva slags sko dere har til små barn nå framover. Min toåring har et par gore-tex joggesko som jeg håpte ville passe fram til vinteren, men de begynner nok å bli små nå. Så på en skobutikk her om dagen at de hadde noen sko i goretex med fôr inni, tror det var litt mer "reise til og fra"-sko enn sko til å være mye ute i. Men lurer på hvis jeg kjøper noen slike om det da blir nok med et par sorel-sko e.l. til vinteren? For sorel er vel vanntette. Har vanlige støvler også til å bruke i høst. Vil gi han det han trenger altså, men greit å slippe å ha så veldig mange par sko, de koster jo litt.. Noen som har tips og råd?
Jenny251210 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 (endret) Støvler, joggesko og et par gore-tex(varme/vannavstøtende) sko kanskje? Endret 13. august 2012 av Jenny251210
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Jeg eier ikke peilig på sånt jeg Her har minstemann på 2,5, 1 par vanlige joggesko og 1 par vanlige støvler.. dette kommer vi til å bruke fram til det blir på tide med enten cherroxer (noe jeg aldri har brukt tidligere, før det ble en skikkelig mild vinter i fjor og styrer i bhg ville ha dette til ungene), og 1 par vintersko (muligens viking).
Ylajali*84 Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 (endret) Ja det blir jo å kjøpe et par vintersko etterhvert, da disse sorelskoene eller andre vintersko. Men det er jo litt tidlig å begynne med det nå. Derfor jeg lurte på disse andre goretexskoene som jeg så på butikken, var med fôr da. Håpte å slippe å kjøpe nye joggesko bare for et par måneder liksom.. Ikke vits i å kjøpe noen billige som ikke er goretex for alle søledammer skal jo plaskes i.. Var meg som var anonym ja, var ikke så mye å være anonym for egentlig:) Endret 13. august 2012 av Ylajali*84
soleia Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 (endret) Gummistøvlar og goretex joggesko brukar mine no fram til vinterskoa skal på. Då har dei eit par vinterstøvlar i goretex og eit par Cherrox/sorell. Eg synes nesten dei bør ha to par vintersko, slik at dei har å byte på om dei skulle bli våte. (mine er 3 og 1,5) -eller, minste har berre vanlege joggesko utan goretex, me har på gummistøvlar når det er vått/dammar. Endret 13. august 2012 av soleia
TPK Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Gutten min på 2 år og 4 mnd har foreløpig -et par vanlige støvler -"crocs" fra Europris -luftige joggesko -Elias joggesko (litt kraftigere) Måtte kjøpe et par joggesko til nå nettopp, for han hadde omtrent slitt ut de luftige jeg kjøpte i vår. Nå i høst må jeg kjøpe et par Sherrox (eller hva de heter, sånne støvler med fôr) og vintersko som tåler vann. Må kanskje ha et par "høstsko" også. Litt kraftige, grove, som går litt opp på ankelen. Får se an behovet fremover tror jeg.
*Yuna* Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 1 par sandaler og 1 par joggesko. Pluss gummistøvler. Kommer til å kjøpe viking thermo og sorel til høst/vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå