Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Min BH str var 75B før jeg fikk barn. Nå er jeg snart ferdig med å amme mitt andre barn og puppene ser ikke ut!!! Vurderer sterkt silikon, for orker ikke ha 2 tomme skinnfeller hengende. Hvor mye har dere i puppene? Noen som angrer? Hvor mye betalte dere?
frøken alexandra Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Hei! jeg har tok mine da jeg var 20, skal nå ha mitt første barn, så jeg er spent på hvordan det går både med tanke på amming og hvordan de vil bli seende ut etterpå men jeg er kjempefornøyd! angrer ikke et sekund, nå skal det sies at jeg var paddeflat da jeg tok operasjonen og at jeg nå er en 75D. Har vel 250gr i hvert bryst- er ganske rund i kroppen så mine passer fint til min kropp. Det var hovedfokuset mitt da jeg bestemte meg, ville ikke se ut som barbie men det skulle passe min fassong. Om mine blir slappe og tomme etter at jeg har ammet barna mine kommer jeg til å fikse på de igjen (vi ønsker oss to tette, og da gjør jeg nok ingenting med dem mellom førstemann og nummer to) jeg betalte vel 27000,- på klinikk her i Norge, er personlig svært skeptisk til å "handle på salg" når det gjelder kroppen min. om selve operasjonen så får man full narkose, og kjenner ingenting under selve inngrepet, etterpå føler du deg litt "påkjørt" du er bare øm overalt, og må ha hjelp til å løfte ting i de neste ukene (armene får du bare opp til rett under brystet) men dette er forbigående i mitt tilfelle var det litt verre da huden min skulle strekkes ganske mye, men om man "fyller inn" vil man jo ikke få det problemet. du går med sportsBH og har tape på stingene i ca 5-6 uker, etter det er det bare å ha det gøy! hehe dette ble litt langt, men håper du fikk svar på det du lurte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå