Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Jeg lurer litt på hva dere andre gjør, som ikke har barn som sover i vogn i bhg, men som trenger den til transport til og fra barnehagen. Vet at det er trangt der de oppbevarer vognene til dem som skal sove der, og har ikke spurt enda om hvordan vi kan gjøre dette (midt i oppstarten nå), men hva tenker dere andre? Bør jeg unngå å ha med vogn og heller satse på bæresele feks, er det lurt å sette vogna ved inngangsporten til bhg når den bare skal stå der for transport, eller bør jeg ha en liten vogn som jeg kan slå i sammen og oppbevare i bhg sammen med de andre vognene selv om det er trangt? Eller vil en sammenslått vogn være enda mer upraktisk ift plassering så den ikke veltes og ødelegges osv.
anonym91 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 det er sikkert ulikt hva de ulike barnehagene godtar og ikkje. når eg brukte vogn så brukte jenta mi og kvile i den i barnehagen så det var ingen problem. men det er som du sier trangt om plassen. men bare spør personalet du, det er bedre en at de skal gå å irritere seg over en vogn som ikkje skal vere der. eller så sier de at det går heilt fint. men sikkert lurt og velge ei vong som tar liten plass da
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 I vår bhg sover barna inne, men ute har det et skur der vi kan plassere vogner slik at de står beskyttet for regn i løpet av dagen. Rart hvis det ikke finnes noe som helst mulighet for oppbevaring i deres bhg? Gutten min er forresten ikke noe særlig glad i vogn, så det gikk ikke så lang tid før jeg droppet den og gikk til og fra i stedet. Nå er han litt eldre og bruker balansesykkel som vi låser fast i gjerdet.
Gjest Kornblå Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Her må du spørre barnehagen. Jeg synes de må akseptere en parkert vogn, men man kan ikke forvente tak over. Jeg parkerte alltid vognen med regntrekket på. Hadde ikke mulighet til å parkere den under tak.
Gjest Filifjonka Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Da min eldste var så liten og jeg trillet til barnehagen tok jeg med meg vogna på jobb jeg. Jeg jobbet to minutter fra barnehagen da, og det var plass der til vogna. Men i barnehagen var det ikke plass, den hadde måttet stå ute. Og jeg gadd ikke kjøpe enda en vogn bare for å ha til/fra barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå