Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Vi sliter litt med å finne ideell prevensjon, kan ikke bruke hormoner og kondom er lite stas (men brukes nå for tiden). Vurderer Pearly men synes den er så dyr.. Kom på tanken å teste for el når jeg vet det nærmer seg (er regelmessig og kjenner det på kroppen) og så bruke kondom eller holde oss unna de dagene testen slår ut? Eller vil den slå ut så sent/tett opptil el at svømmere fra dagene før vil kunne ligge på lur? Og blir kanskje dyr løsning det også, selvom man kjøper billige strips.. Hm. Noen som har brukt dette som en løsning?
L-8 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Man kan bli gravid hvis man har sex 6 døgn før en el-test slår ut, så da hadde jeg nok gått for en pearly ;-) Jeg har en babycomp og er kjempefornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Ville nok ikke tatt sjansen på el-tester som prevensjon nei. EL tester viser positivt 12-36 timer før el. Sædceller kan fint leve i egglederen i 72 timer(eller lenger) i påvente av et egg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 He he ok.. Har aldri brukt el-tester så var usikker på om de begynte å slå ut første dag det var sjans, eller kun ved selve el. Da tror jeg vi styrer unna den ideene.. Ja får vurdere videre en lady comp etc. Virker jo veldig greit! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå