Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Det er ein mann (rolig gjør ikkje noko gale) Eit barn som tror det ikkje er død men prøver og gripe etter oss ( Tror det er min sønn). Dame som er ufin,stren og sjefete ( Ho vil vise meg at det er jeg som bestemmer her). Har ikkje bedt om befaring vedr oppsøking av detta. Men har opplevd uforklarlige ting. Alt er barre tilfeldig vedr det jeg veit nå. Vennina mi som er på besøk, kjente ei som har vert her ca 6 mnd der jeg bor. Ho har ikkje sakt at ho ser døde menesker. Ho kom på besøk til min vennine og var på verandaren våres i 2 timer. Dagen etter fikk vennina mi sms at der var ubudne gjester. Nyfiken jeg var så befarte ho huset i går og sa at ho hadde ein dårlig natte søvn pga av det som er i huset. Det jeg har merket er trangen til å sjå ut gangen når jeg ligger i sengen. Føler der er noko.Min sønn på 6 år har sakt at han har sett ei dame men jeg har jo barre sakt at det er barre oss i huset. Hørte at bryteren blir trykt på og taklampen i stova lyser (kun opplevd ein gang). Nyoppussa kjeller og alt eletriske er nytt for ca 6mnd siden. Gang og soverom har ein kurs. Når min sønn spille wii og ikkje finnes overbelatning på kursen. Detter automatsikkringane ut. Har kontakta eletrikar og finner ikkje feil noen plass. Detta har pågodt dei siste 3 mnd. Er det andre som har ubudne gjester i huset og korleis opplever dokke det ? Er ikkje flink og få ting på papiret men hoper dokke forstår.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Vi har ett spøkelse i huset! Tror (og håper) at det ikke vil oss noe vondt. Er ikke nervøs på dagen, men liker ikke å være her alene på kvelden (det har jeg aldri hatt problemer med før, uansett hvor vi har bodd).
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Så lenge det ikke er melbiller, trenger du ikke bekymre deg.
Gjest Miryks Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Kanskje det er du som er ubuden i deres hus...? (o:
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 I mamma og pappa sitt hus er det en jente. Hun døde i huset før vi flyttet inn, og har laget litt leven innimellom. Jeg synes det er skummelt når jeg sitter alene, og hører noen gå over gulvet, ned trappen osv. Men på dagtid går det fint. De kan jo ikke skade oss. Enten er det noen som "sitter fast", har noe uoppgjort eller noen som rett og slett bare stikker innom Det går jo an å få det renset ut hvis man synes det er ubehagelig. Jeg vet om et par stk hvis du er i nærheten av Bergen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Hvis du blir redd, så rop ut navnet Jesus! Mange ler sikkert av meg når jeg sier, men prøv det.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Dette hørtes lite hyggelig ut. Jeg er jo så sprø at jeg også tror på slikt. Jeg ville ha tatt kontakt med noen som påberoper seg å kunne fjerne slik, jeg ville iallflall ha prøvd... dem som opplever dette opplever jo ofte å være redd og å være sliten, trøtt osv. Tenker det er verdt et forsøk, iallfall om dere eier huset.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 I 2012. Jeg blir rett og slett skremt av hva slags overtro som fremdeles lever i beste velgående.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Dette hørtes lite hyggelig ut. Jeg er jo så sprø at jeg også tror på slikt. Jeg ville ha tatt kontakt med noen som påberoper seg å kunne fjerne slik, jeg ville iallflall ha prøvd... dem som opplever dette opplever jo ofte å være redd og å være sliten, trøtt osv. Tenker det er verdt et forsøk, iallfall om dere eier huset. Er det noen du vil anbefale ? Bor i vestlansregionen.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 13. august 2012 #11 Skrevet 13. august 2012 Dette hørtes lite hyggelig ut. Jeg er jo så sprø at jeg også tror på slikt. Jeg ville ha tatt kontakt med noen som påberoper seg å kunne fjerne slik, jeg ville iallflall ha prøvd... dem som opplever dette opplever jo ofte å være redd og å være sliten, trøtt osv. Tenker det er verdt et forsøk, iallfall om dere eier huset. Er det noen du vil anbefale ? Bor i vestlansregionen. Nei desverre, vet ikke om noen, bor ikke der selv heller... men jeg ville prøvd å google medium eller noe i den duren... finner du ikke noe så kanskje det går an å ringe noe annet alternativt for noen som kan anbefale noe...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #12 Skrevet 13. august 2012 Koster det og få renset huset for detta ? Jeg tenker da på ho svenske på tvn åndenes makt. Ho er ganske treff sikker. HI
OnTheRun Skrevet 14. august 2012 #13 Skrevet 14. august 2012 Jeg har ikke navn og nummer eller noe men ville bare si at noen venner av meg fikk et nytt liv etter at de fikk hjelp til å rydde opp i huset de kjøpte. De hadde problemer med å sove og det var mye uforklarlig skramling med flasker og ting som flyttet på seg. Når de undersøkte litt viste det seg at ingen før dem hadde bodd i huset lenger enn 6 mnd før de flyttet! Roten til problemene viste seg å være en ulykkelig, alkolisert mann som hengte seg der for veldig lenge siden. Mine venner vurderte selv å flytte, men endte opp med å ta opp kampen i stedet, og vant. De har det bra der nå. Umiddelbart etter at mediumet hadde vært der begynte yngste barnet plutselig å sove om natten, til og med på sitt eget rom, noe som aldri før hadde skjedd. Det ble slutt på flaskebråk og uforklarlige ting.
Lille♥mitt Skrevet 14. august 2012 #14 Skrevet 14. august 2012 Ta kontakt med presten. Hvor bor du forresten? Jeg vet om flere i Tromsø som fjerner sånt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #15 Skrevet 14. august 2012 Ta kontakt med presten. Hvor bor du forresten? Jeg vet om flere i Tromsø som fjerner sånt. Jeg bor i sogn og fjordane. Vil ikkje konkret si kor. Vil holde meg anonym. HI
Vårbarnet med to små Skrevet 14. august 2012 #16 Skrevet 14. august 2012 Vi har en dame hos oss. Tror det er oldemor eller tippoldemor, litt usikker på hvor i slekta ho hører til. Ho er bare snill, men er litt leit at ho står i døråpningen når jeg skal sove hjemme alene. Tenker det bare var for å passe på meg da mannen var bortreist. Vi hører fottrinn, og sånne ting. Hehe, ho kan fortsette å være her. Da er man jo aldri alene ;-) Vet det er mange som ikke tror på sånt, og mener at i 2012 burde vi "vite" bedre... mannen min var av samme oppfatning, det gikk fort over etter at han bodde her i huset et par netter. Han som alltid har ledd av ting som dette, han kan fortelle åpent om at han sitter på kjøkkenet og ser gamlemor gå over gulvet.
Eeniemeenie Skrevet 14. august 2012 #17 Skrevet 14. august 2012 I mitt mors og fars hus ( Hvor jeg befinner meg nå) var det en mann som bodde her før foreldrene mine kjøpte huset for 21 år siden. Han hadde nerveproblemer og hang seg i trappeoppgangen noen mnd før de flytta inn. Som barn hørte jeg ofte mens vi alle sammen var nede at det var noen som tydelig gikk oppe på loftet, man hørte skritt over gulvet der oppe.. Per dags dato har jeg ikke hørt noe, det har roa seg veldig.. Glad for det altså!! Men er fortsatt redd for å være alene her :-P
Fuglefrø Skrevet 14. august 2012 #18 Skrevet 14. august 2012 Du kan prøve å kjøpe hvit salvie i alternative nettbutikker, som du tenner på og går gjennom huset med. Det roer ned negative og urolige energier. Det er ofte det de synske bruker for å rense huset..
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 14. august 2012 #19 Skrevet 14. august 2012 Koster det og få renset huset for detta ? Jeg tenker da på ho svenske på tvn åndenes makt. Ho er ganske treff sikker. HI Ja du må nok regne med at det koster litt. Men vil tro det er verdt det, om det funker... TIpper hun fra TVen ikke tar på seg all verdens oppdrag akkurat, i så fall så tror jeg det blir veldig dyrt for deg. Du kan jo prøve å melde deg på åndenes makt TV-programmet da evt Men jeg tror jeg ville prøvd en billigere en fra nærmiljøet først. Sikkert billigst, lettest, og raskest.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 14. august 2012 #20 Skrevet 14. august 2012 Du kan jo selvsagt prøve å fjerne det selv da, men kanskje litt vanskelig når man ikke er et medium. Men kanskje du finner noen "oppskrifter" å prøve på google
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #21 Skrevet 14. august 2012 Har du hørt om elektromagnetisme? Noen forskere tror at dersom man utsettes for mye elektromagnetisk stråling så kan man oppleve uforklarlige ting. Dette er nesten like kontroversielt som begrepet spøkelser (leser forskning på temaet akkurat nå), men noen studier viser at noen mennesker er ekstra følsomme for elektromagnetisk stråling og kan få hallusinasjoner, paranoia osv. Barn er etter sigende mer følsomme enn voksne og det kan forklare hvorfor barn ofte "ser" mer enn vi andre gjør. Har du en klokkeradio på soverommet? Ta den ut og se om behovet for å se i gangen blir mindre. Det samme med mobilen og laderen. Lag en logg hvor du skriver ned hva som skjer, når det skjer, hvem som er i huset og hvordan været er. Er det et mønster? Noen ganger vil du se at en de "rare" ting kan forklares helt naturlig og det kan være lettere dersom man har skrevet det ned. Dersom du finner at det ikke kan forklares, ville jeg heller bedt gjestene gå selv enn å betale et medium for å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #22 Skrevet 14. august 2012 Du har ikke ubudne gjester, bare livlig fantasi. Ta kontakt med en prest eller åndeutdriver. De kan gjøre besvergelser som roer deg ned.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #23 Skrevet 14. august 2012 Takker for mangen svar. Har prøvd og gugle men ser dårligt ut. Håper det er ein løsning HI
kosemamma<3 Skrevet 14. august 2012 #24 Skrevet 14. august 2012 Ville aldri ha prøvd ut noe på egen hånd. VIlle selv ha kontaktet noen for hjelp. ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå