venter 1til<3 Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Mini er nå strax 8mnd,å ser at æ må bytte stol til han. Har en peugeot 508, å hvilken Bilstol vill dere anbefale?
Krisa71 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Har ikke peil på bil, men hvis bilen er liten ville jeg gått for et Britax Hi Way eller Britax Max Way. Vi har Hi Way i Focus stasjonsvogn som er relativt liten i baksetet, og det er montert i midten slik at de andre barna har god plass på hver side.
Vogndilla Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Hadde kjøpt et pluss testet sete som er den beste godkjenningen på seter, ville også valgt et rent bakovervendt sete som går opp til 25kg. Britax Max way og acta graco belogic er gode stoler. Men uansett, dra i butikk og prøv sete før du kjøper. Alle seter og biler er forskjellige og ikke alle kombinasjonerer like gode. Husk at det anbefales at barn sitter bakover til de er minst 4år!
soleia Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Synes Britax Maxway høyres bra ut, sjølv om eg ikkje har prøvd det sjølv. Me har eit BeSafe sete, som var greit i starten, men som ein langbeint treåring etter kvart fekk kramper i beina av. Så no har minstemann det setet, medan storebror sit i Britax Two Way elite, framleis bakovervend men utan leggkramper Eg ville nok gått for eit sete som går til 25 kg, fordi desse vanlegvis er større og kan brukast til barnet er 4 år. Men som nevnt over, ta med ungen og prøv setet i bilen før du kjøper.
venter 1til<3 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2012 Va å kjøpte en sånn acta graco belogic(vist det va sånn det skrives) Men siden setene i baksetet haller mot seteryggen så blir liksom liksom bilstolen extra bratt i ryggen,selv om den er i "hvilestilling". Så her en dag var æ å testa besafe me isofix å vips fant ut at problemet e løst å æ må ha stol me isofix fester ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå