Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man skal på jobb og velger sko som sandaler, flip-flopper ol. Burde det ikke da være et minimumskrav at man i hvertfall har antydning til fine tær/føtter???

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg driter i hvor fine de er (men mine er faktisk knallfine), så lenge de er rene. Ellers er nok ikke jobben min flippflopp-vennlig, og det er jo bra siden ingen andre enn Kate Moss kan gå i dem etter myndighetsalder med noen form for verdighet.

Skrevet

Minimumskrav at man har klippet tåneglene i løpet av 2012?

Gjest sug lut
Skrevet

Ok, ja, vi er DER, ja... joda, jeg ønsker meg definitivt at sandalføtter på jobb har et minimumsnivå av normal hygiene og sånn.

Skrevet

Hvis man ikke har klippet tånegler i 2012, så greier man ikke å ha på annet enn sko med åpen tå må vite!

Så ei engelsk dame med skikkelig lange tånegler en gang. Dog rene og pene og med neglelakk og tåring... Men det føltes uansett litt merkelig i mitt hode med så lange tånegler. Anntok hun ikke bedrev særlig med løping eller annen aktivitet i joggesko...

Skrevet

Tågnagere og sandaler krever rene, pene og stelte tær og føtter.

Alt annet ser bare yakky ut.

Skrevet

Gjelder ikke dette også truser? Framtredende trusekant under trange bukser ( her tenker jeg på tights - noe som ikke er bukser i mine øyne..) , mørke truser under hvite bukser eller stor gstreng under lave bukser.. Ikke helt pent det heller?!

Skrevet

Skal man gå i sandaler på jobb eller ellers for den sakens skyld så burde føttene ha vært utsatt for stell først, det skal ikke være tå-lakris og odør og neglene skal ikke ha sørgerand men være velstelt (lang eller kort) :)

Skrevet

Trusekant og fargen på trusen burde matche det du har på og det samme gjelder for de som bruker kjoler/topper og gensere med bar rygg, det er ikke fint med BH under!

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har altså tenkt å gå med mine Fitflop på jobb i morgen. Har opp til flere par å velge mellom, i morgen blir det lys grå hverdagsvariant. Jeg er som kjent ikke Kate Moss, og definitivt ikke under 18, men det er (litt) forskjell på flippflopp og fitflops? Dessuten synes jeg selv flippflopper er fint, jeg da. Til hagebruk! Nyvaskede føtter og diskret lakk. Ikke verdens peneste tær, kanskje(men hvem har det??) Men varm dag, mye tråkking og utstrakt bruk av plastovertrekk, jeg tror ingen bryr seg. Ingen ser føttene mine i blåposer likevel. Og for ordens skyld, lut, dette er de posene som er beregnet på fotbruk. Hatt unngår vi på jobb;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...