Gå til innhold

Sneglef@n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du leser dette så betyr det at jeg sitter oppe og har ikke tørt å legge meg ennå...

Rapporterer herved at jeg nu er gått til krig! Mot brunsnegler! På soverommet til eldsta! Over soveputa! Mens ho sover! Æsj!!! Og jeg kan ikke si det mange nok ganger! Æsj!

Så nå trenger jeg tips og råd fra dere her inne: Hvordan i granskauen får jeg vekk slimstriper etter den? Og hvordan forhindre at dette skjer igjen? Og hvordan skal jeg klare å sove nå, når soveromsvinduet mitt også har stått oppe i hele dag og jeg kan risikere å våkne med en sånn liten dritt slepende over panna mi?

Og igjen: ÆÆÆÆSJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsjæsjææææsj... Nå kommer ikke jeg til å få sovet heller! Kommer til å bli liggende å lage script til splatteren ibericofobia...

Skrevet

Fiffig navn på en splatter. Fobi for Iberico sier du? Noe jeg ikke har fått med meg her? Men fin svung over tittelen, bedre enn Iberiafobia, noe som ikke hadde lokket meg til kinoen, akkurat. :D

Skrevet (endret)

Viktig å treffe med tittelen! Ser for meg en kassasuksess allerede ;)

(gumler spekeskinke mens jeg skriver...)

Endret av bIomstre
Skrevet

Ser for meg en håndfull ulike smaksprøver i kinofoajeen på premieredagen...

Skrevet

Prøv å dynke stripene i zalo før vask.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kjenner mange som ikke bør få høre den historien. The horror! The horror! Inne! På puta! Det er hinsides kvalmt.

Hittil har min kvalmeste brunsneglopplevelse vært å grave en av dem ut av kjeften på ei bikkje av rasen "det skader da ikke å prøvesmake ALT i hele verden". Tygd Iberia er så kvalmt at det holder. Men det er ingenting mot pute-Iberia. Håper du får krisehjelp. Saltkant i vinduet kan kanskje være noe også.

Skrevet

UÆ og æsj! de slimkroppene der er det ekleste jeg veit! Aner ikke hvordan du skal få slimsporet vekk,men her skal jeg sjekke sengene før jeg legger meg altså. Nå skulle jeg ønske jeg bodde i 2.etasje og ikke 1.

Skrevet

Tror jeg hadde strødd salt i vinduskarmen og i en ring rundt senga. I øyeblikket priser jeg meg lykkelig for at vi bor i 2etg.

Kommer de hit skal de motstand få. Men hvordan er det å grille de med en sånn elektrisk fluesmekker (den er super å bruke på veps).

Skrevet

Her kommer man fra ferie og fine og glade sommerdager hjem til leilighet, type kjeller, og leser dette.

Takk skal du faen meg ha, jeg kommer mest sannsynlig ALDRI til å sove igjen.

Skrevet
Tror jeg hadde strødd salt i vinduskarmen og i en ring rundt senga. I øyeblikket priser jeg meg lykkelig for at vi bor i 2etg. Kommer de hit skal de motstand få. Men hvordan er det å grille de med en sånn elektrisk fluesmekker (den er super å bruke på veps).

Grilla snegle? Any one? åh, pføy! Jeg vet ikke hva det ville luktet, men jeg får uansett ikke den imaginære lukta ut av nesa igjen.

Men nå har jeg salta ned hele huset, utvendig og innvendig, dynka senger og tapeter og gulv i zalo. Jeg ser ingen slimstriper lengre, men jeg vet at de er der... !!!

F@@@@@@n!

Skrevet

Lukta tenkte jeg ikke på, tenkte vel heller på den fandenivoldskeglede når de vrigglet seg i smerter på fluesmekker'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...