Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg har siden fødselen (1.5 år siden) hatt mellomblødninger mellom menstruasjonen, men de blir jo bare verre og verre. Nå blør jeg som regel etter hver samleie + midt i mellom menstruasjonen, og da varer det i 3-6 dager der jeg må bruk både tampong og bind samtidig. Så pluttelig kan det bli bedre en liten stund for så å ta seg opp igjen. Jeg har gått ned ufrivllig 10 kilo det siste halvåret, trolig pga. blødningene som også gir lite energi og svimmelhet. (Fikk påvist jernmangel i januar) Og nå de siste ukene har hodet og halsen mitt blitt en voksende rosinklump, det kommer kuler som er litt større enn rosiner nesten hele tiden. De er vonde, store og harde når de kommer, men etter noen dager blir de helt myke og greie. Jeg tror jeg har 10 kuler på hals og i hode nå... Why?? Noen som har hatt en av de tingene, eller kan det ha en sammenheng? (Har bestilt time hos legen, skal på torsdag, men nå begynte tankene å svirre her altså..)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Oj.....dette er ikke så bra. Kom deg til lege, skikkelige kreftsymptomer.
Kjærepære Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Skikkelig snilt gjort å skremme vettet av henne, da! Rett på kreft, liksom. Jeg vet ikke hva det kan være, men kreftsvulster skal ikke gjøre vondt og de kommer sjelden så fort. Men er enig i at du må komme deg til legen NUH!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Hun skjønner sikkert selv at det høres ut som kreftsymptomer. Om man spør her inne og ramser opp sånne symptomer får man tåle å høre hva folk tror! #3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Mye forskjellig som kan være årsaken her, HI.... og de to tingene trenger ikke en gang å ha noe med hverandre å gjøre. De kan ha det, men trenger ikke å ha det. For blødningene: lege og gynekolog, bør også ta utvidede blodprøver av deg. For halsen: lege og blodprøver, be også om at det tas prøver for kyssesyken og evt borrelia. Siden du har hatt blødninger så lenge er nok kroppen din veldig tappet, og da blir du mye mer mottakelig for all verdens problemer og sykdommer. Så be altså om utvidede blodprøver hvor legen i tillegg til kyssesyken også tester alt mulig annet, fra jern til hvite blodlegemer, SR og CRP, men også vitaminer og mineraler! Mangel på en del ting kan gjøre at man får lettere blødningstendens. Hvis de ikke finner en klar årsak til blødningene dine, så kan akupunktur kanskje hjelpe deg. Det er ikke uvanlig med blødningsforstyrrelser etter fødsel, og mange kan få god hjelp av akupunktur. Akupunkturen kan også styrke immunforsvaret ditt. Så ikke bekymre deg for mye på forhånd, selv om en del her kaster frem kreft som en mulig årsak. Sansynligvis har de som sier det ingen helsefaglig bakgrunn.... Det kan selvfølgelig være det. Men sansynligheten for at det er noe annet er nok større Hold oss gjerne oppdatert. Lykke til hos legen torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå