Gå til innhold

Shabby chic er såååå ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så sier trendsetterene på dib/bim :)

Men alle interiørbutikker bugner jo av denne stilen! Hva skal en stakkar som skal pusse opp gjøre da?

Jeg er under snittet interessert i interiør og gidder bare ikke bruke mye tid på det. Men jeg skal shine opp stua og trenger inspirasjon - og da er det kul umulig å komme unna denne shabby chic stilen :(

Er det virkelig sånn at resten av landet ligger etter hønene på dib når det gjelder å følge med i motebildet???

For ordens skyld, sånn at dere slipper å bruke tiden deres på å fortelle meg det åpenbare, jeg har ikke tenkt å følge en spesiell stil slavisk, men jeg trenger som sagt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker stilen til villapaprika. Hun har et nyyydelig hjem

Skrevet

Jeg synest shabby chic er fint, men jeg gidder ikke selv å prøve å innrede deretter.

Jeg har min egen stil, m.a.o en salig blanding..

Er jeg som skal bo her, og da innreder jeg med det JEG liker, om andre ikke liker det, så er det deres problem.

Skrevet
Jeg liker stilen til villapaprika. Hun har et nyyydelig hjem

Hm..syns du bør stå frem med nick, for min første tanke er at hun selv svarer for å få klikk på siden sin..

Ellers, hennes stil er for pompøs. "Se hva jeg kan gjøre siden jeg har penger".

Skrevet

Jeg ville ha kombinert nye møbler med noen gode bruktfunn, det gir hjemmet karakter og personlighet.

Bolia er en butikk som ihvertfall ikke er shabby chic, men som har mye i moderne stil.

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av hva som er på mote og ikke jeg. Egentlig helst stikk motsatt av alle andre. Jeg liker det jeg liker og er revnende likegyldig til hva andre mener. Vi er forskjellig. Syns shabby chic er fint jeg, så lenge det ikke blir for mye av det.....

Skrevet

Jeg liker også å blande gammelt og moderne. Jeg har mørke klassiske møbler sammen med en lys sofa, lyse gardiner, persiske teppe, sølvlamper i moderene stil og store litt tunge malerier.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg liker blandingen av rått og mykt, så jeg har en blanding av industrielt og Shabby og det blir ikke for mye av verken Bohus eller Bolina. Så har jeg fremhevet litt særegenheter og prenta inn litt av personligheten min eller ganske mye egentlig. Ta deg en tur i ineriørbutikker for inspirasjon da vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...