LME1001 Skrevet 14. august 2012 #101 Skrevet 14. august 2012 Min far er bygdas mest harrye mann, med hestehale og Harley, skinnvest og cowboyboots og hele pakka. Han har bodd alene i 15 år og hjemmet hans er dermed særdeles utpreget harry med noe indianerfjærpynt i det ene stuehjørnet, tykke, grusomme stuegardiner, noen enorme kunstige planter, hjemmesnekrede hylle-/seksjonssak og allverdens dårlige komboer. Ja, og sørstatsflagget henger som et enormt velkomstskilt i ganga... Da lurer jeg på: På hvilken måte har lysfatet klart å bli harry?! Umoderne, kanskje. "Alle" har det, ja. Men det er vel ikke harry for det? (Nei, jeg har ikke lysfat selv.)
Tired mama Skrevet 14. august 2012 #102 Skrevet 14. august 2012 Svart skinnsofa. Som flere over her nevner, den skal ut når barna blir større, men gud så praktisk den er! ;-)
Gidder ikke! Skrevet 14. august 2012 #103 Skrevet 14. august 2012 Ja, også har jeg en sønn som heter Nataniel, det er i følge mange veldig harry!
Gidder ikke! Skrevet 14. august 2012 #104 Skrevet 14. august 2012 Mohahaha!!!! Jeg har to MCDONALDSCOLAGLASS!!!!!!!! Aaaaah!!! Hahaha!!!! (trøtt...) Haha! Da slår jeg deg. Jeg har fire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå