Gå til innhold

Hva har DU som andre anser for å være harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vegglysestake fra black design som jeg antar at har harrystempel, ellers hadde gubben en del harry ungkarseffekter som jeg gjennom flere års samboerskap endelig har klart å få kvittet oss med eller i det minste fått ryddet bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volvo 240 med wonderbaum, terninger, sprengt anlegg og platinablonde ungjenter med ettervekst og altfor store reklame tskjorter ved siden av en tynn spjæling med rød tre i munnviken

Skrevet
Volvo 240 med wonderbaum, terninger, sprengt anlegg og platinablonde ungjenter med ettervekst og altfor store reklame tskjorter ved siden av en tynn spjæling med rød tre i munnviken

Tror du misforstod spørsmålet ;)

Skrevet

Jeg har noe black design på veggene, syns de passer godt hos oss. I tillegg har jeg noen silkeblomster i en stor gulvvase i en mørk krok i gangen.

Herrefred, grilldressen neste, lissom ;)

Skrevet

Mye!

Vitrineskap(!)

Barnevognskilt

Nips fra black design og perfect home

8 høyttalere i stua

Skrevet

Jeg har svart skinnsofa :P

Den byttes ut når ungene er store nok til å ikke søle og grise i sofaen ;)

Skrevet

Jeg har en hang til å frekventere kjøpesentre, ha ha.

Det er nok det mest harry ved meg!

Skrevet
Tror du misforstod spørsmålet ;)

hahaha.. Jeg misforstod til de grader spørsmålet ja :) Trudde det stod "hva anser du for å være harry?"

Skrevet

Brystpanel i gangen.. Fy søren, liksom...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Barn uten samboer..

Store pupper og tynne ben..

Skrevet

Brystpanel i gangen.. Fy søren, liksom...

Skrevet (endret)

Gardiner i stua. Extreme makeover home edition neste

Endret av Regina Phalange
Skrevet

Jeg har silikonpupper (som ser veldig naturlige ut dog, og som var høyst nødvendige etter kraftig vektreduksjon), noen tattoveringer som jeg har fra "ung og dum-tiden" som jeg selv synes er blodharry nå, bruker å ha platinablondt hår og etter en stund med litt mer naturlig blondfarge vurderer jeg platinablondt igjen.

Skrevet

sikkert mye men jeg er ikke helt sikker på hva som blir sett på som harry....

hodeskaller på veggen og i seksjon (som pynteting)

treningsapparat i stua

musikksmaken min

Skrevet

Sort skinnsofa (skal kvitte oss med den når ungene blir litt større ) , samboeren min har en "blodharry" skinnjakke med frynser nedover armene.. Bruker den heldigvis ikke ;)

Skrevet

Jeg har furumøbler jeg. Spisebord, vitrineskap, og stuebord.

Slå den. Anyone?

;)

Skrevet

Har lysfat,gardiner,voksduk på kjøkkenbordet,piercinger og tattovering av fødselsdatoen til sønnen min. Og noen hodeskaller i vitrineskapet :-)

Skrevet

Hvorfor har dere hodeskaller til pynt?

Skrevet

Har buet dør til stua som jeg selv synes er fryktelig harry. Har også et lysfat på spisebordet (blir ikke det ansett som harry?), liker det ikke helt, men har ikke noe bedre å ha der..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg har tatoveringer og én piercing (vet ikke om akkurat den er harry, men...). Hjemme har jeg vitrineskap. Men jeg vet ikke om jeg er spesielt harry selv.

Skrevet
Hvorfor har dere hodeskaller til pynt?

Fordi jeg syns hodeskaller er stilig og veldig halloween hele årwt. Syns det er kult, så ja jeg er harry og jeg ikke brydd meg mindre hva andre mener.

Samboern hadde noen fra før vi flytta sammen, har kjøpt flere i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...