Gå til innhold

Hva har DU som andre anser for å være harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heldigvis mer sær en harry i det meste, men jeg har falt for noen harry elementer for å virkelig kunne gjennomføre sær.

Jeg har valnøttgulv i nesten hele huset. Veldig greit siden det binder hele huset litt sammen ( jada, til og med trappene er valnøtt)

Nesten alle veggene i huset er cafe late ( plater, i håp om at de lett kunne forandres, hvis trangen var stor nok. Enn så lenge holder det å bytte gardiner... FAB)

Jeg har afrikanske masker på veggen, det er vel det eneste mannen har bestemt at skal være oppe.

Har masse ( rare) pyntegjenstander i stua, litt i tre, noe i metal og noe i glass. De fleste står i bokhyllene sammen med et tilhengerlass med bøker.

Jeg har svart kjøkken.. Vel, det sto mellom svart og grønt...

Jeg har trampoline i hagen, det er jo harry for nå skal det være naturlige leker må man vite.

Igjen så er det meste her litt sært og rart, bundet sammen av like vegger og gulv. Må nesten kjøpe meg hårete ratt og wonderbaum, en mye større tv og et ti-talls feite høytalere så blir dette harry tilslutt!

Skrevet

[quote name= :o) :o) :o)' timestamp='1344845927' post='144459683] Har funnet ut at det er visst mye som er harry, som jeg ikke visste om før jeg begynte å være her inne:P Jeg har bl.a tunika og tights, og eikeparkett i stue, kjøkken og gang... Ja, og vitrinaskap! ;)

Jeg og :-/ Ante ikke at gardiner i stua var harry...

Skrevet
- Spesielt navn på barnet mitt - Hodeskalle-veggmaleri på kjøkkenet - Løper på spisebordet - En vegg med mønstrete tapet på stua - Går i tights - Piercing i ansiktet - Blodharry tattovering (heldigvis på et skjult sted) - Jeg røyker og drikker svart kaffe Sikkert masse masse mer :D
Svart kaffe er ikke Harry! Det er Latte som er Harry ;-)

Hvis latte er harry... da er jeg suuper-harry :-)

Skrevet

Jeg har Leopardteppe på sofaen. Synes egentlig ikke det er så særskilt vakkert, men er altfor glad i det teppe til å tenke på å fjerne det. Det var omtrent det eneste eks-samboeren min bidro med i vårt felles hjem, og siden har det blitt her.

Har også lavalampe i stua, og svarte stuegardiner:)

Skrevet
Har buet dør til stua som jeg selv synes er fryktelig harry. Har også et lysfat på spisebordet (blir ikke det ansett som harry?), liker det ikke helt, men har ikke noe bedre å ha der..

Haha, sånn 80-talls bue hadde vi inn til kjøkkenet helt frem til i fjor. Den var det første vi så på visningen, og sa at hvis vi kjøper huset forsvinner den med en gang. Men etterhvert så vi den ikke lengre... Slo ned veggen inn til kjøkkenet i fjor, så nå ble den borte :)

Vi har ikke flyttet inn i det huset med buet døråpning enda, men planen er å rive den fort som fy! Eller... Det er min plan hvertfall, men gubben sier vi ikke kan gjøre det før etter jul en gang. Når han sier sånn så bare VET jeg at det sikkert tar 5 år før jeg får den bort. I værste fall får jeg gå løs på veggen med slegge en gang han er på jobb:)

Skrevet
Jeg visste ikke at flossteppe, gardiner og generelt møbler fra Ikea/Jysk/Bohus var harry, men er det det, så er det visst litt harry hjemme hos oss ;) Det eneste JEG kan se at noen kan oppfatte å være harry hjemme her, er pianoet som står i stua. Men som dere skjønner, siden vi har det der, så bryr vi oss ikke alt for mye.

Et piano i stua er da ikje harry!! Hvor skulle det ellers stå?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Har buet dør til stua som jeg selv synes er fryktelig harry. Har også et lysfat på spisebordet (blir ikke det ansett som harry?), liker det ikke helt, men har ikke noe bedre å ha der..
Haha, sånn 80-talls bue hadde vi inn til kjøkkenet helt frem til i fjor. Den var det første vi så på visningen, og sa at hvis vi kjøper huset forsvinner den med en gang. Men etterhvert så vi den ikke lengre... Slo ned veggen inn til kjøkkenet i fjor, så nå ble den borte :)
Vi har ikke flyttet inn i det huset med buet døråpning enda, men planen er å rive den fort som fy! Eller... Det er min plan hvertfall, men gubben sier vi ikke kan gjøre det før etter jul en gang. Når han sier sånn så bare VET jeg at det sikkert tar 5 år før jeg får den bort. I værste fall får jeg gå løs på veggen med slegge en gang han er på jobb:)

Dere bør gjøre det fort som fy ja... ellers kan jeg love deg at det tar tid! Rett og slett fordi du blir så vant til den at du ikke ser den lenger :)

Så slegge hørtes meget fornuftig ut i mine ører!

Skrevet

Jeg har motorsykkel, det var det mange som mente var harry her inne. Men har den ikke i stua :)

Skrevet
Palestinablondt hår, også røyker jeg, men nesten ingen som vet om det.
hehe... Palestinablondt eller platinablondt?
Har du ikke sett unge mødre på tv? Der var det ei som fortalte at hun hadde hatt palestinablondt hår i "ungdommen" ;-)

På dib heter det palestinablondt. Hilsen meg som har lyst hår og røyker i smug.

Skrevet

Det virker egentlig som at ordet "harry" kan byttes ut med ordet "koselig"....:)

Skrevet

Denne regner jeg med topper alt dere andre har å komme med:

Jeg røyker rød 3 tobakk =)

Skrevet

"Au natual" frisyre på musa. Inspirert av selveste Janice Jopling og den glade hippietiden.

Skrevet

Jeg er tjukk, går med tights og tunika, er alenemor og har et lysfat.

Det er det jeg har plukka opp har inne iallefall.

Ute i den virkelige verden tror jeg det anses som ganske normalt.

Skrevet
Det tør jeg ikke en gang å tenke på! Alt, vil jeg tro. Alle møbler kjøpt på IKEA, Jysk og Bohus. Så godt som alle klær kjøpt i kjedebutikker. Sikkert 2000 bøker i stua. Løper på bordet, grønne planter på veggene og store planter på gulvet.

Er store planter på gulvet harry? Må da være fryktelig upraktisk å sette dem på stuebordet ...

Skrevet

Er lysfat og flossteppe harry ??

Har selv downlights i kjøkkenet

Ellers tror jeg faktisk ikke jeg har så mye som definerers som harry her inne.., noe er de sikkert men..

Skrevet

[quote name= :o) :o) :o)' timestamp='1344845927' post='144459683] Har funnet ut at det er visst mye som er harry, som jeg ikke visste om før jeg begynte å være her inne:P Jeg har bl.a tunika og tights, og eikeparkett i stue, kjøkken og gang... Ja, og vitrinaskap! ;)

Jeg og :-/ Ante ikke at gardiner i stua var harry...

Er det også harry? Har det også jeg;)

Skrevet

Folk må lære seg forskjellen på "harry" og "umoderne". To vidt forskjellige ting.

Det har jo gått inflasjon i "harry", begrepet gir ingen mening lenger.

Skrevet

Jeg har speil over sofaen, downlights på kjøkkenet og gang, ikke en eneste bok på stua også har vi gigagrill!

Ønsker meg lysfat ( særlig det runde villapaprika selger )

Skrevet

Jeg har altfor mange såkalte designmøbler, og en altfor stor andel av dem har klippekort i interiørmagasinene. Kan jo ikke åpne et interiørblad uten å se tvillingbroren til min Eames-stol eller Tolix-krakk.

Trodde jeg var kul men nå føler jeg meg bare harry.

Skrevet

Om du sier hva som ikke er å anse som harry, så skal jeg si om jeg har det.

Greier jaggu meg ikke følge med mere, på hva som er inn og ut.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Mohahaha!!!!

Jeg har to MCDONALDSCOLAGLASS!!!!!!!!

Aaaaah!!! Hahaha!!!!

(trøtt...)

Skrevet

Jeg har et par gamle pelsjakker som mange dyrevern-venner av meg synes er veldig harry....

Skrevet

Flere store flatskjermer,hvite ankelsokker,tights,skilt med tekst på, falske blomster (fra interiørbutikk men dog) litt mye IKEA,interiørblader,noen juggel øredobber og smykker, trampoline i Hagen,fjuskepelspledd,lange negler ofte pga de vokser så fort, foretrekker øl fremfor vin, kan godt kos meg med taco el chartertur;)

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet

Har ingen anelse..

Jeg er fornøyd med det jeg har så da blåser jeg lang masj i om det skulle finnes noen som skulle synes at det var "Harry"..

Skrevet

Mohahaha!!!!

Jeg har to MCDONALDSCOLAGLASS!!!!!!!!

Aaaaah!!! Hahaha!!!!

(trøtt...)

Hoho, jeg har 6! I flere farger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...