Gå til innhold

Hva har DU som andre anser for å være harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det tør jeg ikke en gang å tenke på! Alt, vil jeg tro. Alle møbler kjøpt på IKEA, Jysk og Bohus. Så godt som alle klær kjøpt i kjedebutikker. Sikkert 2000 bøker i stua. Løper på bordet, grønne planter på veggene og store planter på gulvet.
Er bøker harry? :o Trodde det var harry å ikke ha bøker jeg, men ha masse dvd-er :P

Det er antakelig ikke harry å lese bøker, men å ha dem i stua? Stua er ikke så stor, og 2000 bøker (antakeig flere, når jeg tenker meg om) ruver godt. Tror enhver interiørarkitekt ville brutt sammen i gråt her i grotten min. Nå skal det sies at jeg synes det er veldig koslig, da - vegger deket av bøker, og lysfat på stuebordet. Oppå løperen ;)

Skrevet
Altså.. lurer virkelig på hvordan huset hadde sett ut, om man ikke skulle hatt NOE som her inne på DIB anses for å være harry.... Jeg har: skinnsofa, flossteppe, løper på bordet, vitrineskap, lysekrone, tatoveringer, barnevognskilt, lysfat osv osv.. men JEG vil ikke si at dette er harry, jeg liker det jeg! ;)

Det virker som om alt som gir stemning, følelse av hjemmekos og bryter med rene, strenge linjer er harry. Så da får det bare være. Jeg kunne ikke tenke meg å leve i et sterilt utstillingsvindu, så jeg møblerer slik JEG liker det. De menneskene jeg inviterer hjem til meg er uansett ikke slike som betrakter andres interiør langs neseryggen.

Jeg har forresten malt stua og gangen min i Lys Toscana. Harryfargen over alle, har jeg fått med meg her inne. Valgte den allikevel, fordi jeg synes den er knallfin.

Skrevet

Palestinablondt hår, også røyker jeg, men nesten ingen som vet om det.

Autocorrect? Satser på at det skulle være platinablondt? Jeg har aldri hørt om palestinablondt før... Ble nysgjerrig på den fargen ;)

Skrevet

hehe... Palestinablondt eller platinablondt?

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet (endret)

Jeg visste ikke at flossteppe, gardiner og generelt møbler fra Ikea/Jysk/Bohus var harry, men er det det, så er det visst litt harry hjemme hos oss ;)

Det eneste JEG kan se at noen kan oppfatte å være harry hjemme her, er pianoet som står i stua. Men som dere skjønner, siden vi har det der, så bryr vi oss ikke alt for mye.

Endret av lillemor og lillefrøken
Skrevet

hehe... Palestinablondt eller platinablondt?

Har du ikke sett unge mødre på tv? Der var det ei som fortalte at hun hadde hatt palestinablondt hår i "ungdommen" ;-)

Skrevet

kan ikke bruke nynorsken her vet du, da er det ingen som gidder å lese innleggene ;)

men er vel kanskje heller for likestilling mellom nynorsk og bokmål.. det er ikke geografisk basert om en har kunnskap og kapasitet nok til å kunne det grunnleggende innen begge skriftspråkene... de som bruker nynorsk klarer fint å skrive bokmål også, uansett hvor i landet de kommer fra :)

Skrevet
Altså.. lurer virkelig på hvordan huset hadde sett ut, om man ikke skulle hatt NOE som her inne på DIB anses for å være harry.... Jeg har: skinnsofa, flossteppe, løper på bordet, vitrineskap, lysekrone, tatoveringer, barnevognskilt, lysfat osv osv.. men JEG vil ikke si at dette er harry, jeg liker det jeg! ;)

det må være noe veldig minimalistisk det, i hverken hvitt, sort sølv eller gud forby glossy møbler!

Skrevet
kan ikke bruke nynorsken her vet du, da er det ingen som gidder å lese innleggene ;) men er vel kanskje heller for likestilling mellom nynorsk og bokmål.. det er ikke geografisk basert om en har kunnskap og kapasitet nok til å kunne det grunnleggende innen begge skriftspråkene... de som bruker nynorsk klarer fint å skrive bokmål også, uansett hvor i landet de kommer fra :)

Veldig enig med deg der. Men jeg brenner også veldig for at de som har nynorsk som hovedmål må bruke det blant annet på nettet, slik at det blir synlig. Når man ikke ser det, er det fort gjort å glemme at det er et høyst levende skriftspråk!

Skrevet

Jeg har *Tramp-stamp* (Tatovering nederst på ryggen).

Fæleste tribal-tatoveringa som finnes. Tok den gratis hos en lærling en gang i tida.. *angre-angre-angre*

Skrevet
Jeg har *Tramp-stamp* (Tatovering nederst på ryggen). Fæleste tribal-tatoveringa som finnes. Tok den gratis hos en lærling en gang i tida.. *angre-angre-angre*

Du vet at det går an å gjøre mye med slike tatoveringer? De har blitt ganske flinke etter hvert!

Skrevet
Mye! Vitrineskap(!) Barnevognskilt Nips fra black design og perfect home 8 høyttalere i stua
Faen, er vitrineskap også harry nå??

...jaja, jeg har vitrineskap og mye fra Black Design :)

å bare furumøbler, men de skal nå males!

Skrevet

Seksjon, salongbord, tv-benk og bokhylle i furu.

Flere stativer med cd-er i stua.

Voksduk på spisebordet.

Og ikke minst: masse rot hjemme;-)

Skrevet

Virker som om møbler generelt er harry, synes jeg. Og mennesker i hjemmet, særlig barn.

Det aller mest harry må da være denne trangen til å sette et harrystempel på alt og alle!

Skrevet

jeg må jo være skikkelig harry! :P har flossteppe, svart skinnsofa, løper på bordet, masse fra black design og perfect home/casa interiør, hodeskaller, masse svarte møbler, vitrineskap, bokhylle med bøker i stua! Da må nesten alle jeg kjenner være harry for de har mye av det samme :)

Skrevet
Mye! Vitrineskap(!) Barnevognskilt Nips fra black de,,,sign og perfect home 8 høyttalere i stua
Faen, er vitrineskap også harry nå??

...jaja, jeg har vitrineskap og mye fra Black Design :)

å bare furumøbler, men de skal nå males!

Er visst det ifølge en tråd i går, men det blir ikke kastet ut av den grunn ;) Skal heller montere LED-belysning inni for å framheve det enda mer :D
Skrevet (endret)

Jeg må være DRONNINGA av Harry jeg da, men de som har vært med her inne en stund vet jo at jeg kronet den titeln mange ganger, hahaha. Ser det har sneket seg inn noen nye Harry ting som jeg ikke visste var Harry nå, men selvsagt har jeg dem. Slik som flossteppe, gardiner og lysfat. Ellers har jeg 3 tatoveringer, en del furumøbler Brullupsbilde på veggen i stua, samt bilder på ungene. Jeg er veldig glad i Taco og Biff , og det er jo fryktelig Harry kan skjønne. Jeg har bleket hår ( isteden for grått) og jeg har en moccamaster isteden for kaffemaskin tenk!! Jeg ser på Hotel Cæsar og leser se & Hør. Bøker har jeg stånde fremme i bohyllen også. Nei og nei mere Harry en dette går det vel neppe an å bli??. Sikkert tusen ting jeg glemmer å ramse opp også men regner igrunn med det meste jeg har eller står for er Harry. HARRY- SVENSK- og STOLT <3, ;o))

Endret av Cat.68
Gjest Siklerotte
Skrevet (endret)

Jeg må være DRONNINGA av Harry jeg da, men de som har vært med her inne en stund vet jo at jeg kronet den titeln mange ganger, hahaha. Ser det har sneket seg inn noen nye Harry ting som jeg ikke visste var Harry nå, men selvsagt har jeg dem. Slik som flossteppe, gardiner og lysfat. Ellers har jeg 3 tatoveringer, en del furumøbler Brullupsbilde på veggen i stua, samt bilder på ungene. Jeg er veldig glad i Taco og Biff , og det er jo fryktelig Harry kan skjønne. Jeg har bleket hår ( isteden for grått) og jeg har en moccamaster isteden for kaffemaskin tenk!! Jeg ser på Hotel Cæsar og leser se & Hør. Bøker har jeg stånde fremme i bohyllen også. Nei og nei mere Harry en dette går det vel neppe an å bli??. Sikkert tusen ting jeg glemmer å ramse opp også men regner igrunn med det meste jeg har eller står for er Harry. HARRY- SVENSK- og STOLT <3, ;o))

Huff, ja, Cat - jeg tenkte på det her om dagen, at jeg en gang for lenge siden kalte deg harry. Og så tenkte jeg at jeg var litt slem, for du er jo ganske søt! Men jeg har også flossteppe, og var tenåring (alltid en unnskyldning, ikke sant?) - så da er det vel greit?

Endret av Siklerotte
Skrevet (endret)

Moccamaster er kongen av kaffitraktere!

Og jeg har også lysfat på bordet og en 50" tv som jeg glemte å nevne i første innlegg. Og inntil i fjor hadde jeg svensk etternavn. Vi er nå nede i to biler, men har vært oppe i fire. Vi har ca 400 CD'er og over 100 filmer stående i hyller, i tillegg til veldig mange bøker (som ligger i kasser hos mor og far grunnet plassmangel men skal få seg hyller når vi flytter). Vil ikke unnvære gardinene i noen vindu, i de fleste har jeg persienner i tillegg.

Jeg er bare en tatovering unna å stjele tittelen din :)

Endret av ★
Skrevet
Moccamaster er kongen av kaffitraktere! Og jeg har også lysfat på bordet og en 50" tv som jeg glemte å nevne i første innlegg. Og inntil i fjor hadde jeg svensk etternavn. Vi er nå nede i to biler, men har vært oppe i fire. Vi har ca 400 CD'er og over 100 filmer stående i hyller, i tillegg til veldig mange bøker (som ligger i kasser hos mor og far grunnet plassmangel men skal få seg hyller når vi flytter). Vil ikke unnvære gardinene i noen vindu, i de fleste har jeg persienner i tillegg. Jeg er bare en tatovering unna å stjele tittelen din :)

hehehe, Du er farlig nære nå ser jeg, hehehe

Skrevet
Huff, ja, Cat - jeg tenkte på det her om dagen, at jeg en gang for lenge siden kalte deg harry. Og så tenkte jeg at jeg var litt slem, for du er jo ganske søt! Men jeg har også flossteppe, og var tenåring (alltid en unnskyldning, ikke sant?) - så da er det vel greit?

Det går så fint atte ;o)) Og jeg ER jo Harry så du er unnskyldt <3

Gjest Siklerotte
Skrevet
Det går så fint atte ;o)) Og jeg ER jo Harry så du er unnskyldt <3

YES; nå ble jeg glad! :D Hehehe, joda, men det meste er jo harry her inne, så da er det vel ikke så aller verst å ha dronningtittelen. ;)

Skrevet
Jeg har furumøbler jeg. Spisebord, vitrineskap, og stuebord. Slå den. Anyone? ;)

Høgar med skinnsofa.. (men vitrineskåpet er kvitmåla, då..)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Har buet dør til stua som jeg selv synes er fryktelig harry. Har også et lysfat på spisebordet (blir ikke det ansett som harry?), liker det ikke helt, men har ikke noe bedre å ha der..

Haha, sånn 80-talls bue hadde vi inn til kjøkkenet helt frem til i fjor. Den var det første vi så på visningen, og sa at hvis vi kjøper huset forsvinner den med en gang. Men etterhvert så vi den ikke lengre... Slo ned veggen inn til kjøkkenet i fjor, så nå ble den borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...