Gå til innhold

Hva har DU som andre anser for å være harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg gidder ikke å kjøpe ting jeg syns er stygt...;)

Skrevet

- Vitrineskap med glassdører i mørkbeiset furu

- cd stativ i mørkbeiset furu

- dyrefigurer

- løper på stuebord

- lysfat

- stuegardiner

- rød skinnsofa (lånt)

- store potteplanter på gulvet

- ting på veggene

- recliner

- gammel bil

- flosset trekk på bilrattet (det synes jeg er blodharry, men det er jo så godt :) )

Jaja, så er jeg vel harry da :)

Skrevet

- Tattoveringer (Synes det kan være både harry og rålekkert, kommer jo helt an på hva, hvor og hvordan, men vet mange her inne synes det er harry uansett hva.)

- Falske blomster (Synes egentlig det er ganske tacky, men noen kan være ganske fine også. Dessuten dreper jeg alle planter jeg kjøper/får, eier ikke grønne fingre.)

- Noen kilo for mye.

Ellers kommer jeg ikke på så mye gitt. :P

Skrevet

Tid brukt på Bim.

Skrevet

har masse harry jeg :)

høner, sau og kyr, katter, kaniner og alpakka

traktor, redskaper og felleskjøpsdress..

stasjonsvogn, en litt lubben gubbe, som røyker, to barn, en gutt og ei jente..

jeg har vodka i barskapet (som står i kjellerboden - burde flyttes opp i stua for å være litt mer harry..)

vi har lyst hus, med lyst interiør.. jeg elsker lyslykter og har en del.. bestikkskuffen vår er et rask av oppsamlet gjennom 20 år, har vel tre like gaffler.. har lysekrone, og stabler vaskemaskin og tørketrommel.. har spinningsykkel stående ved siden av rokokko møblemanget i garderoben vår, jeg har egen dobbeldyne og mannen en enkel.. DET må være harry det!

jeg snakker dialekt og heier på nynorsk..jeg lever i den oppfattning av at alt urbant og hippt skjer og hører til i Oslo, og at alle steder i norge er bedre enn der.. jeg sminker meg ikke for andre, men for meg selv og kan fint gå på butikken eller hente post eller barna i bhg uten sminke, eller å sminke meg som om jeg skulle møtt kongen før jeg skal ta morgenstellet i fjøsen.. :) jeg er ikke kristen av meg, men er opptatt av tradisjon og syns det er sørgelig hvordan ting har blitt i disse tider med moral, respekt, samhold, vold, rasisme osv.. jeg er harry der også..

ja også har jeg piercing i navlen fra den gang jeg var 15!

kan fortsette i lenge jeg! :)

Skrevet
har masse harry jeg :) høner, sau og kyr, katter, kaniner og alpakka traktor, redskaper og felleskjøpsdress.. stasjonsvogn, en litt lubben gubbe, som røyker, to barn, en gutt og ei jente.. jeg har vodka i barskapet (som står i kjellerboden - burde flyttes opp i stua for å være litt mer harry..) vi har lyst hus, med lyst interiør.. jeg elsker lyslykter og har en del.. bestikkskuffen vår er et rask av oppsamlet gjennom 20 år, har vel tre like gaffler.. har lysekrone, og stabler vaskemaskin og tørketrommel.. har spinningsykkel stående ved siden av rokokko møblemanget i garderoben vår, jeg har egen dobbeldyne og mannen en enkel.. DET må være harry det! jeg snakker dialekt og heier på nynorsk..jeg lever i den oppfattning av at alt urbant og hippt skjer og hører til i Oslo, og at alle steder i norge er bedre enn der.. jeg sminker meg ikke for andre, men for meg selv og kan fint gå på butikken eller hente post eller barna i bhg uten sminke, eller å sminke meg som om jeg skulle møtt kongen før jeg skal ta morgenstellet i fjøsen.. :) jeg er ikke kristen av meg, men er opptatt av tradisjon og syns det er sørgelig hvordan ting har blitt i disse tider med moral, respekt, samhold, vold, rasisme osv.. jeg er harry der også.. ja også har jeg piercing i navlen fra den gang jeg var 15! kan fortsette i lenge jeg! :)

glemte å legge til at vi har 60tommer tv og 4 høytalere i stua (med lysekronen) og en forferdelig stygg skinnsofa! :S

jeg er 23 forresten, fødd på 80tallet, teller vel det også! :P

Skrevet

Hæ?? Når ble det harry med lysfat?? Det nekter jeg for faktisk

Skrevet

Jeg har naboer som røyker..det synes jeg er harry..

Skrevet
En rødhåret forlovede.

Må kanskje si at det er andre som synes rødt hår er harry, ikke jeg (o:

Gjest sug lut
Skrevet
En rødhåret forlovede.
Må kanskje si at det er andre som synes rødt hår er harry, ikke jeg (o:
Gikk ut fra det, ja.
Skrevet

Flosstepper, bombay vitrineskap og skjenk, løpere og lysfat. Gud hjelpe meg.... :P

Skrevet

Har funnet ut at det er visst mye som er harry, som jeg ikke visste om før jeg begynte å være her inne:P Jeg har bl.a tunika og tights, og eikeparkett i stue, kjøkken og gang... Ja, og vitrinaskap!;)

Skrevet

Masse tatoveringer, silikon, smykker og klær med dødsningshoder, sko med nagler

Skrevet

En eneste liten tatovering fra ungdommen;

Kinesisk tegn!

Grøss, hehe :D

Skrevet

Hvitt høyglans spisestuebord, mosaikkfliser i dusjnisjen...

Skrevet

Masse tatoveringer, ring i tunga (hatt den siden jeg var 13 og den har blitt en del av meg), sillikonpupper. Av interiør har jeg ikke så mye harry, å jo forresten, har en løper på kjøkkenet, var ikke det også harry da?

Skrevet

- Spesielt navn på barnet mitt

- Hodeskalle-veggmaleri på kjøkkenet

- Løper på spisebordet

- En vegg med mønstrete tapet på stua

- Går i tights

- Piercing i ansiktet

- Blodharry tattovering (heldigvis på et skjult sted)

- Jeg røyker og drikker svart kaffe

Sikkert masse masse mer :D

Skrevet

- Spesielt navn på barnet mitt

- Hodeskalle-veggmaleri på kjøkkenet

- Løper på spisebordet

- En vegg med mønstrete tapet på stua

- Går i tights

- Piercing i ansiktet

- Blodharry tattovering (heldigvis på et skjult sted)

- Jeg røyker og drikker svart kaffe

Sikkert masse masse mer :D

Svart kaffe er ikke Harry! Det er Latte som er Harry ;-)

Skrevet
har masse harry jeg :) høner, sau og kyr, katter, kaniner og alpakka traktor, redskaper og felleskjøpsdress.. stasjonsvogn, en litt lubben gubbe, som røyker, to barn, en gutt og ei jente.. jeg har vodka i barskapet (som står i kjellerboden - burde flyttes opp i stua for å være litt mer harry..) vi har lyst hus, med lyst interiør.. jeg elsker lyslykter og har en del.. bestikkskuffen vår er et rask av oppsamlet gjennom 20 år, har vel tre like gaffler.. har lysekrone, og stabler vaskemaskin og tørketrommel.. har spinningsykkel stående ved siden av rokokko møblemanget i garderoben vår, jeg har egen dobbeldyne og mannen en enkel.. DET må være harry det! jeg snakker dialekt og heier på nynorsk..jeg lever i den oppfattning av at alt urbant og hippt skjer og hører til i Oslo, og at alle steder i norge er bedre enn der.. jeg sminker meg ikke for andre, men for meg selv og kan fint gå på butikken eller hente post eller barna i bhg uten sminke, eller å sminke meg som om jeg skulle møtt kongen før jeg skal ta morgenstellet i fjøsen.. :) jeg er ikke kristen av meg, men er opptatt av tradisjon og syns det er sørgelig hvordan ting har blitt i disse tider med moral, respekt, samhold, vold, rasisme osv.. jeg er harry der også.. ja også har jeg piercing i navlen fra den gang jeg var 15! kan fortsette i lenge jeg! :)

Men nynorsken, da? Hvor er den??

Skrevet

Det tør jeg ikke en gang å tenke på! Alt, vil jeg tro. Alle møbler kjøpt på IKEA, Jysk og Bohus. Så godt som alle klær kjøpt i kjedebutikker. Sikkert 2000 bøker i stua. Løper på bordet, grønne planter på veggene og store planter på gulvet.

Skrevet
Det tør jeg ikke en gang å tenke på! Alt, vil jeg tro. Alle møbler kjøpt på IKEA, Jysk og Bohus. Så godt som alle klær kjøpt i kjedebutikker. Sikkert 2000 bøker i stua. Løper på bordet, grønne planter på veggene og store planter på gulvet.

Er bøker harry? :o Trodde det var harry å ikke ha bøker jeg, men ha masse dvd-er :P

Skrevet

Palestinablondt hår, også røyker jeg, men nesten ingen som vet om det.

Skrevet

Jeg har syrelutet seksjon og tv-benk faktisk! Spisebordet er lakket furu. I tillegg har jeg gardiner, løper på bordet og flossteppe. Men det er vel egentlig ikke harry etter min mening, bare vanlig.

Skrevet

Altså.. lurer virkelig på hvordan huset hadde sett ut, om man ikke skulle hatt NOE som her inne på DIB anses for å være harry.... Jeg har:

skinnsofa, flossteppe, løper på bordet, vitrineskap, lysekrone, tatoveringer, barnevognskilt, lysfat osv osv.. men JEG vil ikke si at dette er harry, jeg liker det jeg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...