Gå til innhold

Inspirert:høyde/vekt/størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange tråder om høyde og vekt. Mange meninger om overvekt/kraftig beinbygning osv. Den diskusjonen er jeg litt lei...

Så hva bruker du i klær og hva er din høyde/vekt?

Jeg er 160 og veier 82kg(feit, ja...), bruker 44 i klær. Handler stort sett på H&M, Lindex og andre kjedebutikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 184 cm, bruker str 46-48 og veier 100++

Så de ekstra kiloene føler jeg ikke er så synlig.

Skrevet

Jeg er 174 cm høy og veier 79 kg. Bruker stort sett str 42 og handler mest på KappAhl, Lindex og H&M.

Har lange tynne ben, liten rumpe, stor mage og ganske store pupper, ikke akkurat drømmefasongen med andre ord, bredest på midten ;)

Skrevet

Er jo så mange tråder om høyde og vekt. Mange meninger om overvekt/kraftig beinbygning osv. Den diskusjonen er jeg litt lei...

Så hva bruker du i klær og hva er din høyde/vekt?

Jeg er 160 og veier 82kg(feit, ja...), bruker 44 i klær. Handler stort sett på H&M, Lindex og andre kjedebutikker.

Omtrent samme høyde/vekt som deg, 159 og 80 kg. Bruker 42-44.

Skrevet

173 cm høy og veier ca. 80 kg. Bruker 42-44, føler jeg ser feitere ut med stramme klær. Og at det ser bedre ut med klær som er bittelitt løse.

Skrevet

193 og 115 kg, bruker på en måte forskjellige størrelser, fra L og oppover. Avhengig av type tøy, fasong og den viktigste lengden :)

Skrevet

Jeg er 169 cm og veier vanligvis rundt 85 kg, men nå er jeg sprenggravid og har passert 100... grøss....

Jeg er med andre ord en ganske stor dame og bruker normalt størrelse 44 /46.

Skrevet

159,50 kg. Bruker strl small eller 34/36.

Skrevet

172 cm, ca. 70 kg og bruker str. 38-40. Men kan jo bruke alt fra 36 til 42, s til xxl avhengig av hvor jeg kjøper klær.

Skrevet

Er 164 cm og 52 kg. Bruker 36 i bukser og XS/S i overdeler.

Skrevet

175 cm og 84 kg. Har den såkalte timeglassformen: relativt smal midje, store pupper og brede hofter - frodige lår og rumpe.

Bruker 38-40 i topper, 42 i bukser.

Skrevet

Hehe..

Godt gjort å bruke str small når du veier 159,5 kg ;)

Skrevet

Hehe..

Godt gjort å bruke str small når du veier 159,5 kg ;)

Haha, cm ble visst ikke med :P

Skrevet

179cm/108kg/42-44 i overdeler/46 i bukser

Skrevet

173cm - 67kg. Bruker M- 36/38- L avhengig av plagget. Noen ting kan jeg nok ned i S på og andre ting opp i XL.

Skrevet

164 cm, 73 kg. Bruker str M-L (38-40) (litt ettersom hvor jeg kjøper klær) i topper/gensere, L-XL (40-42) i bukser :)

Skrevet

180cm, 75 kg, str 38/40 alt ettersom butikk og lengde på plagg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

171 cm

58 kg

Str 27 jeans, 36/38 ellers. Medium kanskje? Litt usikker...

Jeg har fått store pupper ett Mille ankom, og de bare ble der, de er litt for store, jeg har slanke ben med en tydelig rumpe. Om puppene går ned 2 str blir jeg happy da kan jeg bruke oversized gensere igjen med trange jeans...

Skrevet

165cm,45kg. like flat som en gutt etter amming og spiseforstyrrelse. størrelse xs,s,m, 32-36 kommer litt ann på hvor jeg handler.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

170 cm

Litt over 90 kg

Str har jeg ikke helt aning om, bruker klærne mine i str L/XL enda, men de henger og slenger, og buksene er hakket før faller av, Får på meg genser jeg har arvet i str M, og en bukse i str 40.

Skrevet

173 høy, veier 90 og bruker 44 ca. I morgen er det slutt på sommerferien og på'n igjen med grete roede. Spørr gjerne igjen om 6mnd så jeg får anledning til å svare 173, 70 og str 38 ;) Hehe..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

158 cm, 50 kg. Er en small, bruker 25/26 i bukser. Kunne godt hatt litt ekstra på kroppen :)

Skrevet

168cm, 85 kilo ca, bruker str 40 i bukser og L i topper. Har egentlig en fin fasong om jeg går ned 5 kilo, for da forsvinner mesteparten av valken på magen. Tenker jeg vil ned ca 10-15 kilo, da blir jeg mer en 38/M og får tilbake midjen. I min familie er vi tunge, alle mann, selv om ingen er noe man vil kalle veldig overvektig ved å se på oss, lider vi nok av fedme iflg BMI. Vi er alle forskjellige heldigvis.

Skrevet

169 cm, 140 kg, str 52/XXL sånn ca i klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...