Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 For det er kjipt med ett glass, men to glass er akkurat nok til å få sinnsyk lyst på alt som potensielt kan kombineres som mat. Hva er poenget med å være flink hele dagen når kveldsmaten kunne metta et par u-land? Kanskje jeg kan begynne å røyke i stedet.
bIomstre Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jasså? Så jeg bør egt begynne å drikke? Kan jeg starte alt ved frokosten, det er den som er vanskligst å få i seg... Hva passer til frokost? Sjampis?
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Ja, du kan starte når du vil, frokost er ypperlig. Til frokost er sjampis greit, ja, og så sørger du for å ha alt mulig som kan tenkes å friste. I mitt tilfelle små pikante kjøttboller, som dessverre nå ligger som en langt mindre pikant haug midt i vomma. Men kjøttboller er muligens ikke helt frokostvennlig - der ville jeg gått for en bred dekning over hele fronten, dvs det beste av norsk frokost, trad engelsk (bacon, egg, tomatbønner, toast, stekt sopp etc), kontinental, samt mengdevis med wienerbrød (varme), mandel-croissant, pain au chokolat, etc.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Sjampis passer bra til frokost, men om du allerede er klein så vil jeg anbefale ünderberger! Det er noe jeg anebfefaler alle medsøstre å ha i baderomsskapet en liten flaske på styrten og nedturen ble kjapt en opptur igjen:) Og slik kan det egentlig bare fortsette, sikkert sunt også siden det er urtesprit! Urter er bra! ünderberger gjør gårsdagens fangst til dagens angst sånn litt, men det går fort over når den har virket litt Kanskje du Sug Lut skal ta med deg vinen din til et uland så slipper du det problemet, å sende et par stk hjem til deg så lenge så gjør du i tilegg en god gjerning:D
Gjest amandine Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Sjampis er gull! Har forøvrig akkurat drukket tre glass og tar gjerne i mot besøk! Hjelpes! Har ingen mat i hus uten spesialsalami og to brødskiver(men de må spares til guttematpakke,- ja jeg skal bake i morgen) så jeg får holde meg til hvitvinen.Skulle inderlig ønske dere i nærheten!!!
Gjest amandine Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Kjære lut, og blomsterpiken - kjenner dere ikke at vest kaller??? Og juliefrøken- du henger gjerne på?
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 INGEN mat? Da har du drukket for lite. Ta noen glass til, da blir den egentlige maten synlig - da kommer alt i skap og skuff til sin rett og blander du med nok hvitløk og ketchup og krydderolje og sånt snacks framstår alt mulig (potetmos, eller linser, eller hva som helst) som det lekreste måltid.
bIomstre Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 1 uke med 17-mai frokost må bli bra! Må desverre utelukke for feite og for søte saker, det er ikke helt hodefoting-kost, ennå. Hvitvin og sushi til lunsj og rødvin og kjøttboller til middag? Til mellom måltidene da tro? Egg er foresten fine ting Hva med om du hver gang du får lyst på noe eller utsettes for en fristelse heller sender tipset til meg og feter opp meg isteden!?
Gjest amandine Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Ikke keffup(ref minsten)men muligens peanøtter som jeg vet venter i et skap. Hva har De drukket føken? So far, mener jeg?
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Ikke keffup(ref minsten)men muligens peanøtter som jeg vet venter i et skap. Hva har De drukket føken? So far, mener jeg? Jeg har ikke drukket annet enn andre halvdel av en usedvanlig lekker nyvinning, nemlig new zealandske Sanctuary, hvit. Den sto helt forsvarsløs i skapet da jeg kom hjem fra sola i kveld, så vi har holdt hverandre i hånda og sett film under roseteppet i sofaen, ordentlig idyll og ingen fyll - men altså en kjøttbollemassakre (morgendagens middag, sånn egentlig).
bIomstre Skrevet 12. august 2012 #11 Skrevet 12. august 2012 Sjampis er gull! Har forøvrig akkurat drukket tre glass og tar gjerne i mot besøk! Hjelpes! Har ingen mat i hus uten spesialsalami og to brødskiver(men de må spares til guttematpakke,- ja jeg skal bake i morgen) så jeg får holde meg til hvitvinen.Skulle inderlig ønske dere i nærheten!!! Du vet, jeg griper en hver hyggelig annledning til å dra til byen din, lei av alle de kjedelige annledningene nå.
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 1 uke med 17-mai frokost må bli bra! Må desverre utelukke for feite og for søte saker, det er ikke helt hodefoting-kost, ennå. Hvitvin og sushi til lunsj og rødvin og kjøttboller til middag? Til mellom måltidene da tro? Egg er foresten fine ting Hva med om du hver gang du får lyst på noe eller utsettes for en fristelse heller sender tipset til meg og feter opp meg isteden!? Jeg tror jeg må sende MATEN til deg, tipset blir ingen feit av Ja, syttendemaifrokost er et godt utgangspunkt. Mellom måltidene... hva med en skvulp likør i smoothie? det burde jo bli dritgodt, Gran Marnier fx!
bIomstre Skrevet 12. august 2012 #13 Skrevet 12. august 2012 Jeg tror jeg må sende MATEN til deg, tipset blir ingen feit av Ja, syttendemaifrokost er et godt utgangspunkt. Mellom måltidene... hva med en skvulp likør i smoothie? det burde jo bli dritgodt, Gran Marnier fx! Send gjerne mat! Heldige meg har jo allerede snille mennesker som fyller frysen med rørte jordbær og kjøleskapet med fyldige supper da. Hm, en jordbærmargarita er vel et mellommåltid i seg sjøl
bIomstre Skrevet 12. august 2012 #14 Skrevet 12. august 2012 ...æsj, fant ingen kjøttboller i mitt kjøleskap. Life is a piece og shit... Men hey, noen hadde glemt en mør spekeskinke bak kålrota! Always look at the brigth side... (jepp, brittpop-ol-avslutning i stua) Så det hjalp å friste meg luten!
Prinsesse Brødhue Skrevet 13. august 2012 #15 Skrevet 13. august 2012 Sjampis er gull! Har forøvrig akkurat drukket tre glass og tar gjerne i mot besøk! Hjelpes! Har ingen mat i hus uten spesialsalami og to brødskiver(men de må spares til guttematpakke,- ja jeg skal bake i morgen) så jeg får holde meg til hvitvinen.Skulle inderlig ønske dere i nærheten!!! Du vet, jeg griper en hver hyggelig annledning til å dra til byen din, lei av alle de kjedelige annledningene nå. Kan jeg slenge meg på? Jeg er god på gjærbakst, har passe tørr humor og trenger et vinkurs/vinsmaking!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå