Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 http://www.samsofie.no/products/molo-udo-liberty-heldrakt-fleece Står at det er til jente, så jeg ble litt usikker. Synes den ser blå ut selv.
Kjærepære Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Ja, den ser helt klart blå ut. Men farger på bilder kan jo avvike endel fra hvordan den faktisk ser ut Likte uansett blåfargen jeg da
Appelsindyret Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 den var litt i grenseland egentlig... blå med hint av lilla?
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 (endret) Den ser blåaktig ut, men med et lillaskjær. Blits og dårlige kamera og fotografer kan gi et litt feil inntrykk. Siden det står at det er for jente så tipper jeg at den også er lilla og ikke blå. Ellers hadde det vel stått for gutt eller begge kjønn vil jeg tro, ettersom blått er en standard guttefarge i klær og utstyr. Ikke at man ikke kan ha blått til jenter da Endret 12. august 2012 av lillemor og lillefrøken
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Det er til en gutt, så jeg vil at fargen skal være blå og ikke lilla. Hadde det vært til en jente hadde det igrunn vært det samme. Men ja, tipper den er lilla da. Takk for svar. HI
Mrs. Bouquet Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Nei, jeg syns den ser mørk lilla ut når jeg ser den uten å forstørre bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå