Gå til innhold

Hvor mye veier du og hvor lang er du? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 169 cm og veier 104,5 kg, ønsker meg ned 37-38 kg. Men kroppen har forandret seg etter 3 svangerskap, så ikke sikkert det er realistisk, kanskje blir jeg fornøyd om jeg kommer på 75 kg også...

Skrevet

170cm 53 kg, nå 34 uker ut i svangerskapet 64 kg ;)

Skrevet

174 cm og nå 69 kg, 4 mnd sia fødsel og skal ned 5-6kg til.

Skrevet

Gurimalla så mange små nette damer det er her da :-) Selv er jeg 166, og vekta viste 77.5 i dag, målet er 65 kg.

Skrevet

1,78 og 70 kilo, skal ned 5 til, regner med de forsvinner av seg selv fordi er bare 14 uker siden jeg fødte !

Skrevet

Alt jeg har å si er at jeg er omtrent 10cm for kort ifh til vekta :)

Skrevet

175cm og 93 kg. BMI på over 30 nå, så her må det skje noe! (8 uker siden fødsel da, så jeg er litt unnskyldt...)

Skrevet
175cm og 93 kg. BMI på over 30 nå, så her må det skje noe! (8 uker siden fødsel da, så jeg er litt unnskyldt...)

Hvordan kan du være unnskyldt bare fordi det er 8 uker siden fødsel?

Mine 10 gravidkilo forsvant på 8 dager, så 8 uker etter fødsel er da ingen unnskyldning....?

Skrevet
Hvordan kan du være unnskyldt bare fordi det er 8 uker siden fødsel? Mine 10 gravidkilo forsvant på 8 dager, så 8 uker etter fødsel er da ingen unnskyldning....?

Så fint for deg da! Ikke alle som er like heldig vettu! Men 15kg er borte allerede, så det går da rette veien...

Skrevet
Hvordan kan du være unnskyldt bare fordi det er 8 uker siden fødsel? Mine 10 gravidkilo forsvant på 8 dager, så 8 uker etter fødsel er da ingen unnskyldning....?

Haha, seriøst? Finnes det virkelig folk som tror at alle er laget med samme mal? At siden du gikk ned alle kiloene med en gang, så gjør alle det? Det er ikke sånn vettu!

Skrevet

178, 85 kg, vil ned til 75!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...