Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg har en baby på snart 10 mnder som skriker konstant! å nå i det siste er det gått over i hysterisk skriking. Han får mye oppmerksomhet og kos og er mye på gulvet å leker med han uten at det hjelper. Det eneste som hjelper er å bære han da roer han seg,men det blir jo tungt i lengden.å med en gang vi setter oss ned igjen så begynner skrikingen igjen. Ser ikke ut som det er tenner på vei heller.. Kan det kanskje hjelpe å gå til manuellterapaut med han? Kanskje han har låsninger eller noe som plager han. Eller er manuellterapaut bare for kolikkbabyer?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Har han vært sånn siden han ble født eller blitt sånn i det siste?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Huff stakkars lille, må jo være noe som plager h* fryktelig
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Jeg ville absolutt tatt kontakt med hs ja... eller fastlegen, for henvisning til ett eller annet. En ti måneder gammel baby skal jo ikke holde på sånn!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Har du innført noe nytt av fast føde i det siste? En del babyer er f eks glutenallergikere og blir sinte og sutrete om de får i seg gluten (fordi det gir dem magesmerter).
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Nei har ikke innført noe ny mat.. Han spiser som normalt også men han har blitt urolig om natten også.Han skriker i søvne men roer seg heldigvis fort når jeg gir smokken å stryker litt på han. Skrikingen i søvne er begynt for ca 14 dager siden å det ligner ikke han å være så urolig om natten. Sist jeg var hos fastlegen ble jeg ikke tatt seriøst :S Sønnen min hadde gått i flere uker å vært tett i brystet å legen sa bare at det er ingenting å gjøre uten at det er astma. Noen uker etter var jeg hos barnelegen på helsestasjonen å da fikk nødvendig medisin med engang! Så blitt skeptisk til å gå til fastlegen igjen. Men kan jo ringe helsesøster å prøve å få time der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå