Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 har i de siste vert ganske tørst... drikker fleire liter me vann for dagen.. urinen min er mørkegul/ orange.. er gravid i uke 33.. eg tisser ikkje noke spesielt ofte me tanke på uvi.. noken so ha aning? vil ikkje "mase" på lege eller jordmor likksom...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Det kan hende kroppen din trenger mer væske nå som du er gravid. Et annet tegn på økt væskeinntak kan være svangerskapsdiabetes.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Ja men eg drikker minst 3 liter for dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå