Sidney Skrevet 24. august 2012 #26 Skrevet 24. august 2012 Velkommen i klubben;) jeg er på min 4 pp, men hadde en SA på 3. forsøk. Satser på at neste pp gir resultat;)
maroen Skrevet 25. august 2012 #27 Skrevet 25. august 2012 Er 30 om tre mnd, kan jeg være med i "klubben" for det? Går inn i min 13 pp. Må si det tar på psykisk! De fleste i vennegjengen har fått barn, og det gjør det ikke akkurat så nye lettere. Er SÅ lei av å høre; du må ikke stresse! Great! Lett for dem å si som ble det m en gang. Ang. det å si at man prøver, har j valgt å være helt åpen. Alt mase om at " når skal dere få barn da? " etc gjorde at j tilslutt sa det som det var. Da ble det fort stille. Skjønner ikke at folk tørr å spørre om noe så personlig. Uansett.. Trodde ikke j var typen som meldte m inn i forum som dette, men tror det kan roe meg litt ned, m å tenke at man ikke er alene om dette. Har også gått på piller godt over 10 år, så det å bli kjent m syklusen har vært en prøvelse i seg selv. Fra 28 til 47 på det meste. Har (mulig:) el om halvannen ukeish. Så IKM uke 38 (tror jeg..)
Lythia Skrevet 1. september 2012 #28 Skrevet 1. september 2012 Velkommen maroen, du blir jo 30 i år så da er det sikkert greit 13pp høres veldig lenge ut da... Forstår at det tar på! Har bare såvidt begynt prøvinga selv, men kan nesten ikke vente på å bli gravid allerede og føler jeg kommer til å bli veldig skuffa om mensen kommer. Selv om jeg absolutt burde stresse ned litt i forhold til dette. Har også begynt å få mye vondt i hodet, noe jeg aldri har ellers, så da håper jeg jo veldig at det er et gravidsymptom. IKM burde være rundt midten av september.... Så er veldig spent!
Petra-prøvedokke Skrevet 2. september 2012 #29 Skrevet 2. september 2012 Ser ut som kroppen har lurt meg denne mnd at jeg hadde el før tiden...så hadde jeg blødninger i beg av denne uken kanskje det var festeblødning? Lov å håpe så kanskje jeg er 1 uke fra ikm er så spent:) var hos gynekolog denne uka og han anbefalte søke om ivf behandling så søknaden er underveis men håper det kan skje før det:) går på pergo og:) krysser fingrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå