Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 30 om tre mnd, kan jeg være med i "klubben" for det?:)

Går inn i min 13 pp. Må si det tar på psykisk! De fleste i vennegjengen har fått barn, og det gjør det ikke akkurat så nye lettere. Er SÅ lei av å høre; du må ikke stresse! Great! Lett for dem å si som ble det m en gang. Ang. det å si at man prøver, har j valgt å være helt åpen. Alt mase om at " når skal dere få barn da? " etc gjorde at j tilslutt sa det som det var. Da ble det fort stille. Skjønner ikke at folk tørr å spørre om noe så personlig. Uansett.. Trodde ikke j var typen som meldte m inn i forum som dette, men tror det kan roe meg litt ned, m å tenke at man ikke er alene om dette.

Har også gått på piller godt over 10 år, så det å bli kjent m syklusen har vært en prøvelse i seg selv. Fra 28 til 47 på det meste.

Har (mulig:) el om halvannen ukeish. Så IKM uke 38 (tror jeg..)

Velkommen maroen, du blir jo 30 i år så da er det sikkert greit ;)

13pp høres veldig lenge ut da... Forstår at det tar på!

Har bare såvidt begynt prøvinga selv, men kan nesten ikke vente på å bli gravid allerede og føler jeg kommer til å bli veldig skuffa om mensen kommer. Selv om jeg absolutt burde stresse ned litt i forhold til dette.

Har også begynt å få mye vondt i hodet, noe jeg aldri har ellers, så da håper jeg jo veldig at det er et gravidsymptom. IKM burde være rundt midten av september.... Så er veldig spent!

Ser ut som kroppen har lurt meg denne mnd at jeg hadde el før tiden...så hadde jeg blødninger i beg av denne uken kanskje det var festeblødning? Lov å håpe så kanskje jeg er 1 uke fra ikm er så spent:) var hos gynekolog denne uka og han anbefalte søke om ivf behandling så søknaden er underveis men håper det kan skje før det:) går på pergo og:) krysser fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...