★☆2prinser★★ Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Noen som har blitt det? Fikk ikke mensen forrige mnd og har masse menssmerter med ilinger nedover beina, og ømme pupper.... Håper i grunn det bare er bivirkninger ..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Er den nylig satt inn? Eg har alltid mista mensen når eg har satt inn hormonspiral. Og det er det sikreste p-middelet som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå