Gå til innhold

Bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg gjøre og ikke gjøre for at det ikke skal bli verre?

Er nå i uke 10 og på ettermiddagene og kveldene så er det helt pyton å gå i trapper. Må gå i trapp for å komme til soverommet vårt, og vaskerom, og klærne fra vaskerommet skal gjerne to trapper opp, så blir en del gåing i trapp.

Sist jeg gikk gravid, fikk jeg problemer med å gå så håper ikke det skal bli så ille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvil, ta det med ro, gå baklengs opp trappa (prøv så ser du at det funker), ikke sitt med foldede ben, ikke gå ut av bilen med ett ben av gangen, men sving begge bena over terskelen før du belaster benet du skal trå på... og... tja, nei, husker ikke mer.. .. jo.. ta kontakt med fysioterapeut.

Skrevet

Ikke støvsuge

Ikke sette inn og ta ut av oppvaskmaskina

Når man snur seg i senga så skal man passe på å bruke armene og ikke de flate magemusklene. Pass på å ikke vagg når man går selv om man har vondt for det gjør det verre.

Så ville jeg gått til en fysioterapeut som kan hjelpe deg og gi deg øvelser som kan hjelpe

Skrevet

Kjøp skilaken til sengen! Det er de smarteste pengene jeg har brukt i mitt liv!

Fysio er et must. Eller annen behandling om det funker for deg.

Og ikke bær tungt- spesielt ikke i trapper! Mannen må på banen

Skrevet

Hi her.

Skal ta kontakt med fysioterapeut.

Støvsuge, og ta ut av oppvaskmaskin og slikt må jeg gjøre, samboeren jobber på sjøen og er borte fire uker og hjemme fire uker, litt vel lenge å vente til han tar det da ;)

Bære i trapp blir også gjort, ikke så tungt, men klesvasken må bæres opp og ned.

Skrevet
Hi her. Skal ta kontakt med fysioterapeut. Støvsuge, og ta ut av oppvaskmaskin og slikt må jeg gjøre, samboeren jobber på sjøen og er borte fire uker og hjemme fire uker, litt vel lenge å vente til han tar det da ;) Bære i trapp blir også gjort, ikke så tungt, men klesvasken må bæres opp og ned.

Hadde mye heller oppsøkt en naprapat, de gjør både fysio og kiropraktikk.

Skrevet

Takk for tips.

Skal til legen i slutten av uka nå, så skal høre litt med han.

Skrevet

Hi her.

Skal ta kontakt med fysioterapeut.

Støvsuge, og ta ut av oppvaskmaskin og slikt må jeg gjøre, samboeren jobber på sjøen og er borte fire uker og hjemme fire uker, litt vel lenge å vente til han tar det da ;)

Bære i trapp blir også gjort, ikke så tungt, men klesvasken må bæres opp og ned.

Desto viktigere med skilaken. Da får du slappet skikkelig av i bekkenet om natten (du slipper å bruke bekkenet noe særlig når du snur deg), og da blir dagen etterpå litt bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...