sola26 Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Er ikke gravid nå,men har ei på 10 mnd og en gutt på 4.Og jeg sliter litt med følelsene til min samboer og far til barna.Følelsene mine er liksom ikke der lenger.har ikke sagt noe til ham,for jeg veit at han blir sint.han er en flink far,og jeg er veldig glad i ham.Men,jeg tenker på andre når vi koser oss i senga:-(.sånn vil jeg ikke ha det.Føler meg slem,og er sint på meg selv. Noen som har det sånn???
Hilde_85 Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg har det ikke sånn nå. Men enn periode etter at sønnen vår ble født mista jeg følelsen for mannen, han var liksom ikke så viktig lengre når jeg hadde mitt barn. Men det gikk seg heldigvis til, men det var flaut, og vanskelig. Men jeg syns at du kan si at du sliten litt med følelsene dine, og at dere kanskje må prøve å finne hverandre igjen i en hverdag med to barn. Kanskje få hjelp utenfra om man ikke klarer det på egenhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå