Gå til innhold

Gravid med hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spiral i april, har hatt vanlig mensen hver mnd etter det. I juli hadde jeg bare noen få bloddråper etter sex. Den siste tiden har jeg hatt vonde bryster og masse menssmerter med ilinger nedover foten. Er det mulig at jeg er gravid, eller er det bare bivirkninger påspiralen tro?

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være begge deler, skal du være sikker ta en test! :) vet mange får mindre mens etter satt inn spiral. Bivirkninger av spiral kan nok også være slik du beskriver..

Skrevet

jeg måtte ta den ut etter 2år for det ble bare værre. orket ikke tanken på å gå rundt konstant med menssmerter og store blødninger. valgte heller å få barn nr 5 istedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...