★☆2prinser★★ Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Fikk spiral i april, har hatt vanlig mensen hver mnd etter det. I juli hadde jeg bare noen få bloddråper etter sex. Den siste tiden har jeg hatt vonde bryster og masse menssmerter med ilinger nedover foten. Er det mulig at jeg er gravid, eller er det bare bivirkninger påspiralen tro? Noen som vet noe om dette?
bamby Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Kan være begge deler, skal du være sikker ta en test! vet mange får mindre mens etter satt inn spiral. Bivirkninger av spiral kan nok også være slik du beskriver..
5 søte små blir til 6 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 jeg måtte ta den ut etter 2år for det ble bare værre. orket ikke tanken på å gå rundt konstant med menssmerter og store blødninger. valgte heller å få barn nr 5 istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå