Gå til innhold

Vonde følelser ovenfor mannen :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min man er i stor grad egoistisk, og eier til tider svært lite empati. Jeg har elsket ham i fem år nå, og vi hadde en kjempegod periode for 2 mnd. siden. Men nå skyr jeg ham på en måte. Jeg håper virkelig dette er hormonelt. Er ikke gravid! Jeg har begynt å tenke på en utvei, og kjenner jeg ikke vil ha sex med ham. Han lukter gammel røyk, og jeg kjenner bare jeg vegrer meg.

Jeg ser på ham og tenker, "elsker jeg deg, virkelig?" Jeg kjenner ikke at de følelsene er der, men jeg håper dette er forbipasserende! Vi har hatt veldig mange opp -og ned-turer, og jeg har noen rundt meg som sier at jeg hadde hatt det bedre alene, men det vet jeg ikke helt, for jeg er vel en person som er ment for å streve litt.

Dette er vel ikke akkurat et innlegg man kommer så langt med, men jeg lurer bare på om det er normalt at det kan komme slike perioder, eller ikke? Har dette hendt deg, eller noen du kjenner, og har det blitt kjempefint etterpå?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik, en gang for lang tid tilbake.

Jeg håpet også at det var en forbigående følelsen, men det var det dessverre ikke.

Jeg vill så gjerne elske mannen,hodet sa ja, hjertet nei, så jeg gjorde det slutt- og jeg har aldri angret.

Skrevet

jeg hadde det slik for mange år siden. vi hadde et forhold som var på vei utfor men jeg fikk meg ikke til å gjøre det slutt for jeg elsket ham.. men en periode fikk jeg helt nok! følte ingenting. trolig pga kroppens måte å si fra på.. husker ikke hvor i forholdet dette var, men det endte i brudd. Heldigvis får jeg si for jeg var ikke verdig et slikt forhold og så lite verdi. Han hørte aldri på meg og tok meg ikke seriøst. Jeg hadde det vondt utrolig lenge etterpå men livet mitt ga meg nye verdier og fikk meg til å gå nye veier! :) lykke til.

Skrevet

Jeg hadde det sånn for noen år siden, og jeg dro. Angret ikke i begynnelsen, savnet han litt, men var mest lettet over å komme meg vekk fra alt det jeg IKKE savnet.

Traff han igjen etter et år, og da var de vonde følelsene borte, og de gode blusset opp igjen. Tilbrakte litt tid sammen for å finne ut av dette, og nå er det 8 år siden vi flyttet sammen igjen og vi har det utrolig bra sammen. :)

Like etter bruddet hadde jeg noen eksplosjoner hvor jeg fikk utløp for all frustrasjonen som hadde bygd seg opp. Noe av det jeg sa tok han til seg og jobbet med, noe har jeg funnet ut at jeg kan leve med, og noe var rett og slett misforståelser som vi har snakket om og oppklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...