Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Moren min har hjulpet oss hver gang det har vært tøft økonomisk for oss. Har aldri spurt om hjelp, men hun merker på meg når noe er galt. Istad fikk jeg vite at hun sparer alt hun har til overs etter lønn. Hun sparer ikke til seg selv eller noe slikt, hun sparer til meg og min søster. Merker jeg fikk litt dårlig samvittighet for at hun sparer til meg når hun har hjulpet oss så mye!
LuksusLiv Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Huff ja, skjønner godt du fikk dårlig samvittighet. Kanskje på tide å begynne å klare seg selv?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Vi klarer oss fint selv, men innimellom skjer det ting og du tar feil om vi ikke prøver å klare oss selv absolutt hele tiden
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Skjønner hva du tenker, men det er sikkert godt for henne å kunne hjelpe barnet sitt også. Så lenge du viser takknemlighet og gir igjen på de måtene du kan tror jeg ikke du skal ha så stor skyldfølelse.
Mikkemafian Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Skjønner reaksjonen din, og hadde nok sikkert følt på det samme. Kanskje dere skal spare litt for å gi henne noe hun virkelig ønsker seg til jul eller noe..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Hvor gammel er du? Er dere midt i etableringsfasen? Har aldri fått hjelp av mineforeldre. Kanskje på tide dere begynner å klare dere selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå