Ver@ Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Hei Noen som har erfaring med moby wrap, evt andre bæresjal? Må kunne brukes fra de er nyfødt (skal bare bære en i slengen).
magpie Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 jeg brukte moby wrap og synes at det var helt ok. Jeg fikk ikke til å bruke det fra nyfødt, men det var pga at jeg ikke skjønnte hva som menes med beina i "fosterstilling". Så babyen trivdes ikke i det før han var stor nok til å ha beina stikkende ut fra sjalet. Men etter det funka det som bare det og er veldi enkel å knyte (og har gode instrukser med). Jeg er rimelig sikker på at det at jeg ikke fikk det til da han var nyfødt ikke hadde noe med selve sjalet å gjøre
dakota25 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Bæresjal er tingen, også for helt nyfødte! Elastisk sjal, feks Moby Wrap, er best i starten. Det finnes mange typer og MW er vel det mest populære og vanligste. Det beste er faktisk å kjøpe et bruukt, for da er det "bært inn" og har blitt mykt og deilig Jeg har brukt forskjellige typer bæretøy på min datter fra starten, hun er to nå, og kan anbefale det varmt!
Musemorbr / Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Jeg hadde et elastisk et fra en nettside som heter morsmelka.no, og jeg var veldig fornøyd. Mener det er helt likt som mw. Kostet vel 400kr, tror jeg. Skulle linket til det om jeg var på pc, men det er så komplisert via telefonen min. Du finner det sikkert.
Ver@ Skrevet 12. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2012 Tusen takk Kanskje jeg bare klinker til med en moby wrap da Har sett endel instruksjonsvideoer på YouTube, så forhåpentligvis får jeg det til
dakota25 Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Det er lurt å begynne å øve før småen kommer! Ta en stor bamse eller lignende og øv det på knytinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå