Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Besafe izi combi x3 isofix.Stolen er 6 mnd gammel og vi betalte 3500 kr for det nytt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Du skal være glad om du blir kvitt den i det hele tatt. Det er frarådet å kjøpe bilstol brukt siden man ikke har noen garantier for at en ukjent selger snakker sant når han/hun påstår den aldri har vært i ulykke eller bråstopp. Den kan også få så store svakheter at den ikke er sikker i en evt kræsj om den har blitt mistet i bakken. Derfor velger de fleste å kjøpe ny bilstol og heller spare inn på andre ting. Det beste er å selge bilstol til kjente som vet de kan stole på deg, da kan du kanskje få halv pris for den. Legger du den ut på Finn risikerer du at den blir liggende en evighet uten å bli solgt. Jeg solgte min Maxi cosi cabriofix med base (nypris ca 3500) til en av mannens kolleager som ventet tvillinger, tok 700,- for det (brukt til ett barn).
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 (endret) Ha i baktanke at feks barnas hus og mange andre leverandører ofte har kampanjer på slike bilstoler, og jeg kjøpte min (lik stol) til ca 3000 mener jeg å huske, på kampanje. Halv av ny pris pleier å være et greit utganspunkt for en fin vare, men bilstol er som nevnt over her, ikke noe som selges så lett... ville kanskje prøvd meg på halv pris, men regn med å måtte gå ned til 1/3 av prisen, tenker jeg. Så... kanskje 1500 kr eller 1000 kr? Sjekk litt på finn hva andre ligger ute for. Endret 12. august 2012 av lillemor og lillefrøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå