Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Og hun gir seg ikke. Sender meldinger hele tiden, god morgen/god natt, vil treffes etc.. Jeg får se alle meldingene, og stoler på han. De meldingene han svarer på, er med korte svar, men hyggelige. Ingen ting som kan tolkes slik at han vil treffe henne. Han har også sagt at han har samboer, og at hans følelser er hos meg. Det fikk han ikke noe svar på. Men en uke etterpå var det i gang igjen. Vi har felles venner med damen, så møtte henne på bursdagsfeiring i helgen. Og hun vimset rundt mannen min hele kvelden. Til og med en kompis av han ba henne om å slutte, siden mannen min har samboer. Ingenting som virker. Hva mer kan man gjøre?
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Slutt å svare henne helt for eksempel?
Blabb00 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Du tar en telefon til henne å ber henne slutte umiddelbart. Ellers så kan jo også mann din la være å svare på meldingene. Tilslutt blir hun jo lei..
Miss Dynamite Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Beklager, men her hadde hun fått så ørene flagret, hadde ikke det virket hadde jeg tatt det videre
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 På tide å ta av seg silkehanskene og bli mer direkte kanskje. Mannen din kan fint si til henne at han ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre og at han aldri kommer til å svare på en eneste tekstmelding eller ta telefonen om hun ringer. Gir hun seg ikke da, grenser det til trakasering og en trussel om politianmeldelse kan være på sin plass.
LuksusLiv Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Hvorfor svarer han henne i det hele tatt? Og hyggelig til og med!? Jeg hadde klikket hvis mannen min ikke hadde bedt henne reise og ryke!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 Hvorfor svarer han henne i det hele tatt? Og hyggelig til og med!? Jeg hadde klikket hvis mannen min ikke hadde bedt henne reise og ryke! Det er nok ein god følelse for gubben.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Det er jeg som sier han må svare når han gjøre det (han svarer kun av og til) for jeg synes egentlig litt synd på henne. Trodde det ville stoppe opp når han fortalte at han ikke ville treffes, og at hans følelser er hos meg. Men klart, det har jo bare eskalert i det siste. Så er vel bare å slutte å svare helt nå da. Evnt. bare prøve å ta en tlf til henne. Selv om jeg tror ikke det siste vil hjelpe da. Men det å slutte å svare henne tror jeg nok er mer effektivt. Takk, for svar
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Vist du ikkje slutter vil detta TLF nr komme på avveier. Det vil bli oppfordra av dei som finner det. Ei lekker kåt jente kommer når du slår detta TLF nr.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Det er jeg som sier han må svare når han gjøre det (han svarer kun av og til) for jeg synes egentlig litt synd på henne. Trodde det ville stoppe opp når han fortalte at han ikke ville treffes, og at hans følelser er hos meg. Men klart, det har jo bare eskalert i det siste. Så er vel bare å slutte å svare helt nå da. Evnt. bare prøve å ta en tlf til henne. Selv om jeg tror ikke det siste vil hjelpe da. Men det å slutte å svare henne tror jeg nok er mer effektivt. Takk, for svar Men i selskapet, sa du ikke noe til ho? Jeg hadde garantert sagt noe om ikke mannen min hadde tatt initiativet selv..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #11 Skrevet 12. august 2012 Mannen tok seg en prat med henne på bursdagsfesten (glemte å skrive det i HI, så jeg nå) Det virka ikke, så den ene kompisen til mannen prøvde også. Jeg orket ikke blande meg opp i det i helgen, mannen min snakker klart og tydelig selv uten min hjelp. Er mer ørene hennes det er noe feil med Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gir seg, når hun har fått beskje hvor landet ligger. Og i helgen så hun oss sammen, danset, kysset, holdt rundt hverandre jevnlig.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 Mannen tok seg en prat med henne på bursdagsfesten (glemte å skrive det i HI, så jeg nå) Det virka ikke, så den ene kompisen til mannen prøvde også. Jeg orket ikke blande meg opp i det i helgen, mannen min snakker klart og tydelig selv uten min hjelp. Er mer ørene hennes det er noe feil med Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gir seg, når hun har fått beskje hvor landet ligger. Og i helgen så hun oss sammen, danset, kysset, holdt rundt hverandre jevnlig. Ho er sikkert tilbakeståendes stakkars lita
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #13 Skrevet 12. august 2012 Denne dama må ha noen veldi rare sosiale antenner når hun prøver seg på en annen mann med dama hans tilstede. Og når hun i tillegg får beskjed om at han ikke er interessert både i fra fyren selv og andre så bare fortsetter hun ? Sertøst, jeg hadde følt med skikklig dum. Jeg opplevde noe lignende med min mann bare at det var en eldre eks av han som visst nok ikke hadde klart og glemme han helt. Min mann fortalte henne hvordan det hele lå ann og at vi ventet barn osv..men hun gav seg ikke. Til slutt så ble mannen min forbanna og truet med og melde henne til politiet, da ble det stille.
Gjest marie-s Skrevet 12. august 2012 #14 Skrevet 12. august 2012 Typen hadde også ei slik, men han sa klart fra at han IKKE ønsket kontakt på den måten og siden hun ikke gav seg blokkerte han henne helt. Verre er det ikke.
Jaffs Skrevet 12. august 2012 #15 Skrevet 12. august 2012 Hadde egentlig ikke brydd meg så mye så lenge jeg stolte på fyren og visste at han ikke vuderte og ha kontakt med henne. Det beste han kan gjøre er og ikke kontakte henne og ikke ta tlf`en og svare på sms, da må vel også dette kvinnemennesket ta hintet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå