Gå til innhold

I natt hadde jeg med en gift mann hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

!! Vi rotet og han sov her i senga mi, hadde sex... Visste ikke noe om han, han er ikke fra bygda. Han er gift sier han plutselig etter han har dratt, tok kontakt kun for å fortelle meg at han er gift og om jeg bare kan si sånn og sånn dersom kona hans tar kontakt med meg????? Er det muuulig, blir kvalm av sånne mannfolk... Stakkars kona, tenkte jo ikke på å spørre om sånt, han hadde IKKE ring på seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener, så lenge du ikke visste at han var gift. Så er det ikke din feil, og det er forsatt ikke din feil :) han er tufsen, ikke du.

Skrevet

Da hadde jeg svart at jeg juger ikke hverken for deg eller andre.

Tar din kone kontakt og spør sier jeg sannheten, hører jeg fra deg igjen på noen som helst måte tar jeg å kontakter din kone.

Du har ikke gjort noe galt, trøst deg med det. Du visste jo ikke.

Men ikke jug for han om det skulle komme til en slik situasjon, for da hjelper du han plutselig å være utro og skjule det for kona.

Skrevet

Samme skjedde meg engang. Traff en fyr ute, god stemning, og endte opp hjemme hos meg. Utpå morrakvisten spør han om det er ok om han tar seg en dusj. Kona hans var nemlig gravid så han ville ikke at hun skulle merke noe. Skal si jeg ble rimelig forbanna, og heiv han på dør. Er det mulig?!? Hvorfor ikke bare være ærlig, så hadde vi "uskyldige" sluppet å sitte igjen med dårlig samvittighet. Møkkamenn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...