Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Og det slår aldri feil, det har skjedd nesten hver gang jeg har møtt på en kjendis. Det første som slår meg, gjerne kvinnelige kjendiser, er at de er sååå mye mindre og lavere enn det de ser ut som på film. Så tydeligvis er det veldig mange kjendiser som er mye lavere enn det de ser ut som på tv, allefall damene jeg har møtt:) De er gjerne tynnere også. Kanskje bare en tilfeldighet, men det skjer hver gang, møte på en kvinnelig kjendis på fredag. Første jeg tenkte, hjelpe meg hun var lav...hehe
Musemorbr / Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Ja de er ofte lave. Og spesielt i usa. Will Smith regnes jo som utrolig høy, og er ofte to hoder høyere enn alle han spiller mot. Han er 1.88, og da altså ikke avskrekkende høy i sammenligning med en gjennomsnittlig nordmann. Jeg visste ikke at det var like vanlig i Norge, men det er det kanskje.
Elina Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Hehe, om Will Smith er høy så hva med han i Raymond (Robert spilles av Brad Garret, broren til Ray) Han er vel over 2 meter, tror det var 205 eller 210. Ikke rart de alltid lager poeng i det i alt han er med i, han er jo som kjempe å regne i filmbransjen;)
Light of my life Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Ja det er et velkjent fenomen både her og "over vannet". Det sies at TV gir deg 15 kg ekstra, og det har jeg sett mange eksempler på, men det samme er ofte sant når det gjelder høyde (altså ikke 15 kg i høyde men dere skjønner poenget )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå