Gå til innhold

Hvorfor kan ikke menn høre etter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier jeg til min kjære samboer at han ikke skal legge småen på magen når han nettopp har spist fordi da bare gulper h*n, gjør sambo det likevel. Legger h*n i tillegg på magen oppå brystet sitt sånn han småen gulper på han og sambo så roper på meg sånn at jeg kan komme og ta småen vekk så han får tørket vekk alt gulper fra overkropp/ansikt.

Sier jeg han ikke skal leke for voldsomt med småen fordi han snart skal sove gjør han det likevel.

Sier jeg han ikke skal sette småen (3 mnd) på fanget sitt for så å "røske" litt armene hannes (ja, småen smiler og liker det men tror fortsatt ikke det er bra) fordi det ikke er bra for armer eller rygg, gjør han det likevel og sier dette har han gjort med mange babyer uten at de har tatt noe skade av.

Og hvorfor kan han aldri legge småen når det er på tide å sove bare fordi at "han ikke vet hvordan" og at jeg har "forandret systemet" på måten vi Må bysse han i søvn.

Er ikke sint eller irritert, men skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan høre på det jeg sier!!

Mannfolk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh.. det er da like mye hans unge som din. Hvorfor må han høre på hva du sier at han skal gjøre, når det gjelder deres felles barn?

La mannen leke med ungen slik han vil. Uten å bli diktert av deg.

Du høres utrolig slitsom ut.

Skrevet

Hehehe.....prøv å slapp av litt, du kommer til å slite deg ut hvis du skal fortsette på denne måten.;)

Skrevet

du burde nok roe deg ned litt hi.... jeg hadde ikke likt det om faren til mine barn skulle ha begynt å fortelle meg hvordan jeg skal legge barna eller hvordan jeg skal leke med de...

Skrevet

Har jo selvfølgelig ikke noe imot at han leker med småen, men når jeg har sagt gang på gang at hvis han ligger på magen kommer han til å gulpe, så skjer det og han blir irritert/småsint på BABYEN fordi h*n gulpet.

Legging oppfordrer jeg han til å hjelpe meg med, men han sier han ikke vet hvordan og at etter han var vekke i 3 uker pga jobb sier han at jeg har forandret systemet på hvordan vi bysser h*n i søvn. Jeg sier han må finne sin måte å få babyen til å sove på hvis det jeg gjør ikke fungerer for han.

Skrevet

Har jo selvfølgelig ikke noe imot at han leker med småen, men når jeg har sagt gang på gang at hvis han ligger på magen kommer han til å gulpe, så skjer det og han blir irritert/småsint på BABYEN fordi h*n gulpet.

Legging oppfordrer jeg han til å hjelpe meg med, men han sier han ikke vet hvordan og at etter han var vekke i 3 uker pga jobb sier han at jeg har forandret systemet på hvordan vi bysser h*n i søvn. Jeg sier han må finne sin måte å få babyen til å sove på hvis det jeg gjør ikke fungerer for han.

HI...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...