Høytoppåfjellet Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg har termin i desember og kjenner allerede panikken bre seg over meg! HVORDAN skal jeg få tid og råd til å handle julegaver midt oppi utstyrshopping, fødsel, barseltid og alt det der? Grøss og gruu! Jeg må nesten begynne å planlegge allerede nå og prøve å snike inn litt julegaver innimellom alle de andre utgiftene. Men HVA kan jeg finne på som er enkelt å kjøpe og helst billig, men som ikke skriker kjiping? Jeg har vurdert gavekort eller vin til noen på listen, men folk er jo så forskjellige. Søsken, foreldre, besteforeldre og venner.. Arghh! Jeg som alltid pleier å planlegge masse og kjøpe personlige gaver
*venter en liten gutt feb* Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 jeg har kjøpt masse lys og evt pynt til lysene på nille og europris. jeg har ikke termin før i februar men har tenkt på julegaver allerede, begynte å kjøpe di første på salg i januar siden jeg ikke har råd til å kjøpe alle julegavene i desember. det er slag jevnt over hele året, kjøp litt hver gang du har råd og da blir det ikke så dyrt i desember. det gjør jeg.
Anastasia_ønsker3 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Gjør det enkelt, gavekort osv. Alle har vel forståelse for det når du får en liten en i de tider. Jeg hadde termin i januar i år, men pga av 2 premature fødsler tidligere, tok vi oss en juleshoppings/kosetur til Gøteborg i november.
Høytoppåfjellet Skrevet 12. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2012 Takk for tipsene! Jeg må nok kjøpe litt her og litt der Kom forresten over side med julegavetips og der stod det at man kan kjøpe gavekort til forskjellige restauranter, og det er jo ikke så dumt!
monca*84*j12 Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Jeg har startet med julegave shopping alt ja! Har samme tanken som deg.. Elsker jula og julegave handel..Men vanskelig og kjøpe så tidlig, kjøper man fks klær, så får man jo ikke byttet i januar liksom.. hehe.. så må nok være litt lur ... Men har bedt alle familie medlemmer komme med ønsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå