Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Har dere en krydderhylle, i skap, på benk, i skuffe eller i pene bokser?
*venter en liten gutt feb* Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 jeg har en hylle i kjøkken skapet
Nordhagenjentene :) Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Jeg har en hylle skrudd på innsiden av døra i ventilatorskapet
Mikkemafian Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 I skapet over komfyren. De skal visstnok ikke stå der fordi det blir for varmt, men det er nå der vi har plass....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå