Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Det er på tide å bli kjent med DIBernes familie! Hvor mange søsken har dere og hvor gamle er dere? Har dere et godt forhold? Ligner dere mye på hverandre, både utseende og personlighetsmessig? Hva jobber dere med og hvor mange barn har dere?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg er veldig heldig med mine flotte søsken, så kan gjerne svare deg! Har 2 søsken som begge er yngre enn meg, ingen har fått barn enda. Den ene har samboer. En bror og en søster. Vi er utadvendte alle 3 egentlig, vi har mye humor, kan sitte å prate om alt mulig, og tilbringer en god del tid sammen selv om vi er på veldig forskjellige stadier i livet da. Jeg er jo her inne, så jeg har barn og mann. Søsteren min har samboer. Hun jobber. Broren min er singel, og har jobb. De er også veldig glad i sine tantebarn ( mine barn), og tilbringer en del tid sammen med dem også Vi ligner ikke på hverandre noen, jeg er midt i mellom mørk og lys, broren min er mørk, søsteren min lys:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Det er på tide å bli kjent med DIBernes familie! Hvor mange søsken har dere og hvor gamle er dere? Har dere et godt forhold? Ligner dere mye på hverandre, både utseende og personlighetsmessig? Hva jobber dere med og hvor mange barn har dere? Oi, sikkert ikke mange som tør å svare i frykt for å bli avslørt;-) Mange spørsmål! Jeg har tre søsken, hvorav to av dem, bror og søster, er halvsøsken. De er 41 og 38. Lærere begge to. Så er deg meg på 32 og min lillebror på snart 27. Jeg er revisor og min bror er kokk og ihuga hobbymusiker. Veldig glad i dem alle sammen:) Vi ligner nok mye mer i personlighet enn utseende. Jeg kan av og til skimte noen likhetstrekk i ansiktet til brødrene mine men de har ganske ulik fysikk så lett å overse. Ene er ikke kjempehøy og bamsete, andre er høy og sylslank. Jeg tror ikke jeg ligner på noen, ihvertfall ikke min søster som er spinkel, lav og brunette, jeg er 1.80, normalbygd og blond. To av oss har barn. Fire stykker i en alder fra 2 mnd til 14 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå