Gå til innhold

Ville dere ha fortsatt å håpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 23 på venteliste til sykepleierhøgskolen, etterfyllingsopptaket er frem til 31.august, ville dere gitt opp håpet og sett etter jobb, eller håpt litt til? Er forresten en småby dette er snakk om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange plasser er det da?

Skrevet

76 skoleplasser, og alle er fylt opp nå. Eneste jeg faktisk kan redde meg på er om noen ikke møter opp første skoledag eller slutter første ukene.

Skrevet

Da ville jeg helt klart ha begynt å se etter jobb og begynt å lese fag for å forbedre karakterene til neste år. Du kan jo ha flaks, men jeg ville ikke atset mye penger på det.

Skrevet

76 skoleplasser, og alle er fylt opp nå. Eneste jeg faktisk kan redde meg på er om noen ikke møter opp første skoledag eller slutter første ukene.

Tror jeg ville innstilt meg på å finne en jobb i år...Ikke meningen å være gledesdrepende men tror ikke 23 stykker slutter. Ihvertfall ikke så tidlig i løpet...

Skrevet

De tar også ofte inn ca 10% mer enn de har plasser til for å slippe nye inntaksrunder når noen slutter... Ville nok meldt meg opp til eksamen for å forbedr efag og jobbet...

Skrevet

Det ville kanskje være en idé å forbedre karakterene? Sykepleieren krever ikke veldig gode karakterer, så når du ikke kommer inn burde du kanskje få litt mer studetrening før du begynner? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...