Gå til innhold

Den nye facebookgruppen i Sigrid-saken burde vært slettet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har rapportert den inn og vet om flere andre som også har gjort det

Skrevet

Den "ordentlige" gruppen oppfører seg ikke noe bedre akkurat, altså endel folk skriver jo at de håper det er mulig at en kan komme med tips fordi den andre gruppen sletter alle tipsene (nå vet vi forsåvidt ikke hva disse har skrevet, men han ene skrev nå kun at han linket til en annen sak som kunne være relevant). Og skjønner ikke helt poenget med at det skal være så krise at noen låner teksten, står nå omtrent det samme i de fleste aviser.

Skrevet

Jeg har også rapportert den, da den ene "administratoren" virker som en åttendeklassing med tourettes. (Han kan uansett umulig være gamle karen når han synes det er så gøy å kalle andre hore.)

Skrevet
Den "ordentlige" gruppen oppfører seg ikke noe bedre akkurat, altså endel folk skriver jo at de håper det er mulig at en kan komme med tips fordi den andre gruppen sletter alle tipsene (nå vet vi forsåvidt ikke hva disse har skrevet, men han ene skrev nå kun at han linket til en annen sak som kunne være relevant). Og skjønner ikke helt poenget med at det skal være så krise at noen låner teksten, står nå omtrent det samme i de fleste aviser.

Den originale gruppen skriver jo at tips ikke skal legges inn der, men rettes direkte til politiet. Dersom en mulig gjerningsmann følger gruppen er det jo dumt om han kan se hvilke tips som til enhver tid kommer inn. Videre vil tips kunne forstyrre vitners hukommelse.

Man stjeler ikke andres tekst. Det vil kunne skape forvirring og blande sammen gruppene. Det er uheldig dersom den nye gruppen der adm. kalle andre horer osv, forveksles med den seriøse gruppen som opererer i tråd med Sigrids familie sine ønsker.

Har rapportert gruppen nå, jeg også.

Hi

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Så den nå

Ikke så veldig proff gruppe da, "om dere vet noe om Sigrid vennligst fortell oss" kanskje bedre å oppfordre til å ringe politiet. Dette er nok en gutt

Som veldig gjerne vil være helt

Og han som løser saken. God tanke det altså, men alt med

Måte..

Skrevet

Tomter-jenta var en annen type sak, dessuten er det svært lite hensiktsmessig at "menigmann" skaper en potensiell frykt på den måten.

Det å klippe og lime en lang tekst som noen har skrevet for SIN gruppe er forresten både frekt og plagiat. Skal du først lage din egen gruppe, så får du lage din egen tekst også. Er ikke det innlysende?

Skrevet

De som mottar klagene, kan de norsk?

Har facebook en avdeling i hvert land som tar seg av det enkelte landets klager?

Skrevet
De som mottar klagene, kan de norsk? Har facebook en avdeling i hvert land som tar seg av det enkelte landets klager?

For å rapportere er det bare ulike avkryssingsalternativ. Man skriver ingenting. Var ikke noe som passet akkurat her, men jeg valgte tyveri (plagiat). Ville passet bedre med krenkende oppførsel, men det alternativet fantes ikke.

Hi

Skrevet

Familien ønsker jo ikke spekulering, diskusjon rundt dette på nett og vil kun at tips skal rettes til politiet, og ikke til noen grupper på Facebook.

Dermed gjør den originale gruppen akkurat slik familien vil, mens denne kopien går imot ønskene deres. Det er respektløst, oppmerksomhetssykt og forkastelig.

Skrevet

Det er oppmerksomhetskåte fjortiser med veldig lite mellom øra som driver den gruppen. Det er direkte stakkarslig.

Skrevet

Den gruppen er tragisk.

Måtte inn og sjekke da den hjernedøde idioten som har lagd gruppa skrev i den originale gruppen : "la oss spre det som aids i Afrika <3"

Skrevet

Må man melde seg inn i gruppen for å rapportere den forresten? Får det ikke til.

Skrevet
Må man melde seg inn i gruppen for å rapportere den forresten? Får det ikke til.

Nei, du velger det lille hjulet øverst til høyre og velger "rapporter gruppe".

hi

Skrevet

Nei, du velger det lille hjulet øverst til høyre og velger "rapporter gruppe".

hi

Takk :)

Skrevet

Ser den er der fortsatt. Burde ikke slikt slettes med det samme?

Skrevet
Så den nå Ikke så veldig proff gruppe da, "om dere vet noe om Sigrid vennligst fortell oss" kanskje bedre å oppfordre til å ringe politiet. Dette er nok en gutt Som veldig gjerne vil være helt Og han som løser saken. God tanke det altså, men alt med Måte..

Beklager, men jeg mååå bare spørre deg om noe (ikke frekt ment altså).. har lagt merke til at mye av det du skriver inneholder "oppdelte" setninger, plutselig begynner siste del av en setning på en ny linje for seg selv? Hvorfor?

Haha, alt man skal lure på ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Så den nå Ikke så veldig proff gruppe da, "om dere vet noe om Sigrid vennligst fortell oss" kanskje bedre å oppfordre til å ringe politiet. Dette er nok en gutt Som veldig gjerne vil være helt Og han som løser saken. God tanke det altså, men alt med Måte..
Beklager, men jeg mååå bare spørre deg om noe (ikke frekt ment altså).. har lagt merke til at mye av det du skriver inneholder "oppdelte" setninger, plutselig begynner siste del av en setning på en ny linje for seg selv? Hvorfor? Haha, alt man skal lure på ;)

Hei. Jeg skriver nesten alltid fra tlf (ikke nå) og da blir det ofte slik at jeg kommer borti enter knappet slik at jeg hopper over en linje, så trykker jeg på space i hytt og gevær. Så det ligger nok i at jeg rett og slett blir for ivrig og skriver for fort, så poster jeg ser igjennom innlegget. Så der har du forklaringen på det. Skjønner det må være fryktelig slitsomt å lese det jeg skriver innimellom :P Skal prøve å skjerpe meg! Og burde vel strengt tatt ikke hatt autocorrect..

Skrevet

Da jeg skulle inn å se ble jeg automatisk lagt til som medlem! Hvordan kommer jeg ut???

Skrevet
Da jeg skulle inn å se ble jeg automatisk lagt til som medlem! Hvordan kommer jeg ut???

Det skal være en knapp oppe til høyre hvor du kan velge "forlat gruppe".

Skrevet

Oppe til høyre ved siden av forstørrelsesglasset er det et annet tegn.

Trykk der, også forlat gruppe :)

Skrevet

Etter litt rot fant jeg ut av det:) takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...