Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Kjefter og smeller hele dagen...er så stressa og sliten. Fullammer, i ferd m. Å selge leil. , pakke til flytting, barn i trassalder, negativ mann, arbidsledig...Ingen til å hjelpe oss. Vi krangler hele dagen og greier ikke glede oss over det vi faktisk har; to velskapte barn! Jeg har ellers 13 kg. Overvekt å kose meg med... Nå må jeg ta grep. Hvordan skal jeg komme meg ut av denne negtive spiralen? Jeg vil bare sove og pleie meg selv med turer, trening og god,sunn mat, men det har jeg verken mulighet eller tid til...dagens sutreinnlegg. Godt å få d ut. Nå kan jeg smile igjen snart kanskje...
what a drittkjerring Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Kjefter og smeller hele dagen...er så stressa og sliten. Fullammer, i ferd m. å selge leil. , pakke til flytting, barn i trassalder, negativ mann, arbidsledig...Ingen til å hjelpe oss. Vi krangler hele dagen og greier ikke glede oss over det vi faktisk har; to velskapte barn! Jeg har ellers 13 kg. Overvekt å kose meg med... Nå må jeg ta grep. Hvordan skal jeg komme meg ut av denne negtive spiralen? Jeg vil bare sove og pleie meg selv med turer, trening og god,sunn mat, men det har jeg verken mulighet eller tid til...dagens sutreinnlegg. Godt å få d ut. Nå kan jeg smile igjen snart kanskje... Slutt med lange evinnelige lister over alt som er feil/må gjøres/endres på. Det tar ihvertfall fra deg all motivasjon! Plukk ut en ting, maks to, som har størstepri akkurat nå. (Barn og leilighetsalg, sikkert?) og dra med deg den sure mannen. Har dere kommet i gang med pakkingen enda? Ta for dere rom for rom og kast ting du innerst inne vet du aldri vil få bruk for igjen! Kasting er deilig og frigjørende, tro det eller ei ;-) Har dere ikke fått solgt enda er det uansett greit å være proaktiv. Litt mindre å gjøre den dagen da salget er i boks. Til sist, prøv å kvitte deg med litt av den mentale tyngden ved å løpe deg en tur i regnvær, sette av en time til psykolog eller om ikke verre, bare en venninne. Syt masse, du føler deg faktisk lettere etterpå. I would know:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå