Gå til innhold

Blodspor


Lilje74

Anbefalte innlegg

Har hatt antydninger til blodspor et par ganger. Liker det ikke! Er det noen andre som har opplevd det samme. (antatt termin i slutten av mars).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jupp, gikk over av seg selv heldigvis. en gang etter sex og to dager på rad om morgenen. er over 7 uker nå, og var på UL på fredag, da så og hørte vi reka :D Ble egentlig korrigert med 5 dager, men han sa det var ikke nøye enda, alt for tidlig å si noe endelig om termin. Tror det var en cyste eller ømme slimhinner bare. vert forsiktig etterpå, så har ikke vert noe mer her. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd i 2 uker. Ikke like mye hver gang, men stort sett blod og koagler på papiret 90% av gangene jeg er på do. Var på tidlig ul i går og var et sprell levende lite foster der, Så litt blod trenger åpenbart ikke bety så mye. Hvis du er veldig redd så kan du snakke med legen din og høre om å få tidlig ul. hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Høres bra ut! Har fortsatt litt brunt i trusen med jevne mellomrom. Jeg tror terminen er ca. 26. mars. Har legetime neste fredag. Spør om tidlig ul da tenker jeg, men har hørt at man får det automatisk når man fyller 38 før man føder? Det gjør jeg, huff, men det er heldigvis nummer 3 som er på vei. På grunn av de to andre og jobb har jeg ikke så mye tid til å tenke på graviditeten. Det er kanskje bra, så blir det heller ikke tid til å engste seg noe særlig... Nesten litt uvirkelig å være gravid igjen. Kjenner på hormonene som løper løpsk noen kvelder når jeg har lagt meg. Og mensmurringer i korsryggen. Hm. ja, det skal bli godt å få gjennomført første legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. I kveld har det kommet litt mer enn vanlig. Ekkelt. Veldig spent på legetime på fredag. Stor trøst i innlegget ditt Audix78. Får bare håpe at det ikke kommer enda mer... Har vært uheldig en gang før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør masse, masse nå! Koagler og blod hver dag. Men så langt liv allikevel... skjønner det nesten ikke selv. :-) håper det går bra med oss begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blør masse, masse nå! Koagler og blod hver dag. Men så langt liv allikevel... skjønner det nesten ikke selv. :-) håper det går bra med oss begge to :-)

 

Takk, føler det ganske håpløst uten noen som helst bekreftelse. Har blødd enda litt til jeg også. Heldigvis legetime i dag... Så får vi se. Har lest at det er noe som heter "truende abort". Man blør, men det er ikke farlig, man er fortsatt gravid, og det går bra i 90% av tilfellene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...