3 er nok! Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Mini på 8 mnd får nå de to tennene ved siden av fortennene, og det plager han veldig. Det er to store kuler der og har klør og sutrer hele tiden (jeg regner hvertfall med at det er derfor han sutrer fælt). Var på apoteket for å få sånn man kan smøre på tennene, men de hadde ikke. Min bestemor sa at da hennes barn var små tok de litt sprit på en bomullsdott og smurte det på, og det hjalp visst. Har lest om noen som har gjort det på nettet også, men jeg er litt usikker, jeg... På apoteket sa de at det var sprit i det man fikk kjøpt der. Jeg har vodka her hjemme, ville dere brukt det til dere fikk kjøpt noe annet på mandag? Jeg får meg liksom ikke helt til å gjøre det... Det er spesielt nettene som er slitsomme for han, han sover vel egentlig ikke noen ting...
min<3 Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Nei, hadde ikke gjort det. Er vel en litt annen sprit i dentinox...
nerdybirdy Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Huff da, ikke lett for de små ved tannfrembrudd.... Putt bitering i fryseboks så den blir kald er mitt tips. Eventuelt putt isbiter i et håndkle og hold på de områdene som klør Lykke til
valkyrien Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Da ville jeg heller gitt paracet på kvelden, så ungen får sove.
3 er nok! Skrevet 12. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2012 Isbiter er prøvd uten suksess. Ja, får vel putte ingen paracet til kvelden, stakkars. Både han og jeg blir jo helt desperate her, jeg synes så fryktelig synd på ham, men ingenting jeg gjør hjelper. Han har til og med biti meg til blods på begge brystvortene! Vodka høres jo helt ekstremt ut, men jeg har lært mange gode kjerringråd mtp småbarn av bestemor.... Likevel tror jeg ikke jeg får meg til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå