Gå til innhold

Hva sier du når mannen vil og ikke du

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex...

Sier du det samme hver gang eller kommer du på nye ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det alltid omvendt problem - jeg vil og mannen ikke vil. Han finner på nye ting ganske ofte, ja.

Skrevet

At jeg er sliten, noe som er sant. Det samme sier han. Skjer ikke veldig ofte da :P

Skrevet
Hva sier HAN da?

Trøtt, vondt i hodet, sliten, vondt i magen, eller rett og slett ingenting (leder hånden min vekk eller sier at nå sover vi). Skjønner ikke hvorfor det ikke er bedre å gå til sexterapeut og finne ut HVORFOR du ikke har lyst på sex med mannen, enn å lære seg forskjellige unnskyldninger for å ikke ha det. Problemet forsvinner ikke uansett hva du forklarer det med.

Skrevet

Sier som det er, jeg. Om jeg er sliten er det helt greit, det gjelder omvendt også såklart :-)

Skrevet

At jeg har mensen.

Kan ikke huske jeg har avvist han av andre grunner enn det.

Jeg har aldri blitt avvist av han.

Er vi helt uvanlige vi? Har vært sammen i 15 år da, så vi kjenner hverandre godt, har vel en sjette sans for hvilke kvelder det ikke blir noe og da gjør vi ikke fremstøt heller ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Når du må finne på unnskyldniner for å ikke ha sex, har du vel egentlig ingen gyldig grunn? Ellers hadde du fortalt det som det var? Hvorfor fortsette med dette istedet for å snakke med mannen og finne ut hva problemet er og hvorfor du ikke har lyst?

Skrevet

Har ikke kjæreste nå, men med eks'en sa jeg at jeg ikke hadde lyst hvis det var det som var årsaken. Dessverre ble det ikke respektert, og endte med sex likevel. Det var oftere han som ikke hadde lyst, og DA ble det forventet at det ble respektert...

åh, at jeg ikke så den drittsekken for hvem han egentlig var litt tidligere.....

Skrevet

At jeg har mensen

At jeg er trøtt og vil sove

At jeg har vondt i hodet ;)

At jeg er dårlig i magen

Eller rett og slett at jeg ikke har lyst

Skrevet

At jeg ikke har lyst, det holder lenge det. Trenger vel ikke finne på grunner for ikke å ha sex. Ikke ofte det skjer her da. :P

Skrevet

De få ganga det har skjedd, har han snudd rompa til mæ også må æ holde rundt han eller pjuske han på ryggen :P kos skal han ha uansett! Hehe

De gangan det e me mæ, e det enten mensen! "men det problemet løse vi i dusjen";) ellers så sir æ bare i kveld blir det ingen ting på dæ! Han blir aldri sur, men ligg og holde rundt mæ :)

Men så har vi også veldig likt sex behov :D

Skrevet

vondt i hodet

vondt i nakken

mensen

altfor sent på kvelden, skal på jobb i morgen

dette er vel mine vanlige he he he......

Skrevet

Da sier jeg at jeg vil ikke nå.

Hva er egentlig problemet?

Skrevet

Jeg finner ikke på ting, jeg sier at jeg ikke har lyst hvis jeg ikke har lyst..

Skrevet

Morsomt at så mange er opptatt av å fortelle at de sjelden avviser mannen.. og at de ofte har lyst på sex..

Selv sier jeg at jeg ikke har lyst hvis jeg ikke har lyst. No problem.

Til dere som alltid har lyst: Det er jo vanlig i forhold at en eller begge partene i perioder har lav sexlyst. Det er heller ikke uvanlig at en eller begge tenner mindre på partneren etter en del år. That´s life. Om en sexterapeut vil fikse alle problemer er jeg veldig usikker på.

Skrevet

Kniper igjen beina å snur ryggen til.. Men oftest er det kjæresten som ikke vil :/

Skrevet
Morsomt at så mange er opptatt av å fortelle at de sjelden avviser mannen.. og at de ofte har lyst på sex.. Selv sier jeg at jeg ikke har lyst hvis jeg ikke har lyst. No problem. Til dere som alltid har lyst: Det er jo vanlig i forhold at en eller begge partene i perioder har lav sexlyst. Det er heller ikke uvanlig at en eller begge tenner mindre på partneren etter en del år. That´s life. Om en sexterapeut vil fikse alle problemer er jeg veldig usikker på.

Det er nå del like vanlig at man har stor lyst som at man har liten lyst. Prøv ikke å late som om det er vi som har stor lyst og mye sex det er noe galt med.

Alle er ikke som deg og din mann, vet du.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg sier grunnen til at jeg ikke føler for sex der og da.

Kan være alt fra at jeg er for trøtt til at jeg er syk...

Skrevet

Jeg har stor sexlyst, så det er sjeldent noe problem.

Men det er selvsagt tilfeller der man ikke orker/har lyst- hos oss går det helst i når man har omgangssyke, feber eller er syk på andre måter, rett etter fødsler eller når man har vært så travel på jobb at man kollapser i senga kl 9.30 på kvelden.

Her har jeg en mann som automatisk skjønner, helt av seg selv, at det er uaktuelt med sex når man ligger og spyr, har 40 i feber eller fødte for 3 dager siden. Så da prøver han seg heller ikke- og omvendt, jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at det er liten vits med forføring når mannen ligger med 40 i feber.

Så her har vi aldri behøvd å si nei, at vi ikke har lyst eller whatever. Vi kjenner hverandre såpass godt at vi vet når det passer og ikke.

Og i slike tilfeller har vi en stilltiende forståelse om at den som er dårlig osv heller bare sier fra/viser det når man er klar igjen! ;)

Skrevet
At jeg har mensen. Kan ikke huske jeg har avvist han av andre grunner enn det. Jeg har aldri blitt avvist av han. Er vi helt uvanlige vi? Har vært sammen i 15 år da, så vi kjenner hverandre godt, har vel en sjette sans for hvilke kvelder det ikke blir noe og da gjør vi ikke fremstøt heller ;)

Hva vis han teller dager og oppdager at det ikke stemmer?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
At jeg har mensen. Kan ikke huske jeg har avvist han av andre grunner enn det. Jeg har aldri blitt avvist av han. Er vi helt uvanlige vi? Har vært sammen i 15 år da, så vi kjenner hverandre godt, har vel en sjette sans for hvilke kvelder det ikke blir noe og da gjør vi ikke fremstøt heller ;)
Hva vis han teller dager og oppdager at det ikke stemmer?

Les en gang til du, hun bruker ikke mensen som unnskyldning, mensen er eneste grunn til at hun ikke vil ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her sier jeg/vi det som det er. Så hva som er grunnen til at vi ikke vil, det vet vi jo kun der og da.. Nå skal det sies at han er nok så enkel å forstå seg på, altså, innen "ikke i kveld", han beholder bokseren på, så da slipper jeg å bli avvist, har startet med det samme merker jeg, så saken er enkel: trusa på = null sex, og trenger ikke gi grunn for det, slik er det bare.

Så skal det sies at han er kun hjemme 3 dager i uka, så vi har vel sånn sett sex så ofte som mulig :-p

Skrevet

Her i huset er det alltid jeg som vil og ikke han, så kjenner ikke problemstillingen. Hvis jeg ikke har lyst sier jeg bare at jeg ikke har lyst, enkelt og greit.

Skrevet

Da spør jeg så fint jeg kan om jeg ikke kan få slippe å ha sex nå.

Om han ikke er villig til å la meg slippe, er det bare å la det stå til og håpe at det går raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...