☆☆☆ Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Margrete Synes ikke en h gjør noe for navnet utenom å dele opp en enhet. Blir nærmest Margret-he. Go'bebien het forresten Margrete i to dager, så her er navnet en favoritt på en evt nestemann.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Egentlig ingen fan av th-navn, men i Margrethe er det fint. H`en myker det litt opp, syns jeg. Fint navn uansett skrivemåte
Gjest Filifjonka Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Jeg er generelt ingen fan av stumme bokstaver i navn, så jeg ville gått for Margrete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå