Gå til innhold

Hvilken telefon har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Samsung Galaxy SII, men den ligger bare å støver i gangen :P Skal legge den på finn i morgen.

Begynte å bruke min gamle tlf. SE W595 og det er jo verdens mest geniale mobil!

Tåler absolutt alt og jeg får lave tlfregninger siden jeg nesten ikke bruker den :P

Så nå kan ungen leke med telefonen min så mye hun vil :P

post-845439-0-32336000-1344724510_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone 4.

Og unga leker med den konstant;)

Skrevet

sony ericson xperia active. genial telefon for kløner som meg, den er støt og vannsikker....

Veldig fornøyd

Skrevet

Sony Ericsson Xperia Ray.. Veldig fornøyd egentlig:))

Skrevet

htc sensation, stor skjerm, fin i bruk og tåler ganske mye ;) mini på 16 mnd har kastet den i gulvet, spist på den osv.. bra kvalitet! :)

Skrevet

iPhone 3gs. Veldig fornøyd. Et minus er at kamera ikke funker så bra i dårlig lys. Har ikke blits. Og den er 3 år gammel så nå begynner den å tulle litt. Så jeg lurer på å kjøpe ny. Jeg liker formen på 3gs. Selvom 4 vel har bedre kamera og blits(tror jeg?) så blir det vel til at jeg finner meg en ny 3gs. :)

Den er enkel å ha med å gjøre og ikke mye mikkmakk, og funker fint til mitt bruk. Elsker den store følsomme skjermen, den veier akkurat passe mye for min formening og jeg har en skinn "mappe" med plass til korta mine. Jeg som alltid glemmer enten tlf eller lommebok et sted, trenger nå bare å tenke på en ting. Tlf min :)

Skrevet

iPhone 4 har jeg. Første telefonen jeg har hatt over et år, og har enda ingen planer om å bytte :)

Skrevet

Htc Desire S. Flott telefon som jenta mi på 7 også klarer å navigere rundt i.

Skrevet

iPhone 4 white. Har hatt den i over 1 år, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet/småen har kastet den i bakken. Like fin enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...