Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Jeg har Samsung Galaxy SII, men den ligger bare å støver i gangen Skal legge den på finn i morgen. Begynte å bruke min gamle tlf. SE W595 og det er jo verdens mest geniale mobil! Tåler absolutt alt og jeg får lave tlfregninger siden jeg nesten ikke bruker den Så nå kan ungen leke med telefonen min så mye hun vil
Tovehvit Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Iphone 4. Og unga leker med den konstant;)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 sony ericson xperia active. genial telefon for kløner som meg, den er støt og vannsikker.... Veldig fornøyd
Tobarnsmor:) Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Sony Ericsson Xperia Ray.. Veldig fornøyd egentlig:))
Lille- MO Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 htc sensation, stor skjerm, fin i bruk og tåler ganske mye mini på 16 mnd har kastet den i gulvet, spist på den osv.. bra kvalitet!
sillyfilly og Olivia Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 iPhone 3gs. Veldig fornøyd. Et minus er at kamera ikke funker så bra i dårlig lys. Har ikke blits. Og den er 3 år gammel så nå begynner den å tulle litt. Så jeg lurer på å kjøpe ny. Jeg liker formen på 3gs. Selvom 4 vel har bedre kamera og blits(tror jeg?) så blir det vel til at jeg finner meg en ny 3gs. Den er enkel å ha med å gjøre og ikke mye mikkmakk, og funker fint til mitt bruk. Elsker den store følsomme skjermen, den veier akkurat passe mye for min formening og jeg har en skinn "mappe" med plass til korta mine. Jeg som alltid glemmer enten tlf eller lommebok et sted, trenger nå bare å tenke på en ting. Tlf min
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 iPhone 4 har jeg. Første telefonen jeg har hatt over et år, og har enda ingen planer om å bytte
Gulosten™ Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Htc Desire S. Flott telefon som jenta mi på 7 også klarer å navigere rundt i.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 iPhone 4 white. Har hatt den i over 1 år, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet/småen har kastet den i bakken. Like fin enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå