Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 jeg er så skuffet...sambo er ik hjemme og jeg var på shopping med to venninner i dag da vi plutselig møtte hun andre venninna mi som ikke liker hun ene av de to andre fordi hun føler jeg dumpet henne når vennin 1 bodde i utlandet.jeg fortalte de at jeg trodde jeg var gravid med kjæresten min og så låste vi oss inne på toalettet på handlesenter så jeg skulle ta test men så gikk hun ene av oss ut og da møtte hun andre venninna som skulle på do og for at hun ikke skulle se meg sendte hun meg en melding og skrev at vi ikke måtte komme ut før hun var gått. det var skikkelig ekkelt.trodde hun skulle få vite det. uansett så visste det seg at jeg er gravid men jeg ville jo fortelle kjæresten det først men hun venninne klarte å si det på facebook før jeg fikk sagt det til noen andre:(
Gjest Visten Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Kanskje du skulle snakke med mammaen din om dette? Høres ut som om du trenger noen å prate med.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Gi oss navnet hennes på face, fy faen, dette går ikke ann!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Kanskje du skulle snakke med mammaen din om dette? Høres ut som om du trenger noen å prate med. Den var litt bitchy...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Gratulerer med graviditeten. Kanskje greit å fortelle foreldrene dine også, for ut fra både innhold og skriveferdigheter tillater jeg meg å anta at du fremdeles går på ungdomsskole, til nød kanskje VGS?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 HVA skrev hun på facebook da? Og hva var kommentarene? og fikk du sletta det?
Gjest Visten Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Kanskje du skulle snakke med mammaen din om dette? Høres ut som om du trenger noen å prate med. Den var litt bitchy... Ja, litt. - men jeg mente hvert ord av det.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Kanskje du skulle snakke med mammaen din om dette? Høres ut som om du trenger noen å prate med. Den var litt bitchy... Ja, litt. - men jeg mente hvert ord av det. Bra du er ærlig om at du er en megge da
soleia Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Du store, her var det mykje tenåringsdrama, ja. Og den siste til å få vite om graviditeten er den vordande pappaen. Men GRATULERER med baby i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå